Găsește informații utile pentru o performanță optimă a dispozitivului.
Garanțiile disponibile pentru dispozitivele IQOS
Angajamentul nostru: îngrijire optimă pentru o experiență continuă
Garanția legală de conformitate pentru dispozitivele IQOS
Garanția legală de conformitate are valabilitate de 2 ani din momentul livrării bunului, în conformitate cu prevederile legale.
Conform OUG 140/2021, garanția legală de conformitate este valabilă pentru orice neconformitate care există la momentul livrării bunului ( defecțiune de soft sau defecte de fabricație).
Ce acoperă garanția:
-
Defecțiuni de soft
-
Defecte de fabricație
Ce este nu acoperă garanția:
-
Uzura normală, inclusiv urme de zgârieturi și lovituri.
-
Daunele accidentale cauzate de utilizator.
-
Furtul sau pierderea dispozitivului IQOS.
-
Suport pentru piese care nu sunt originale.
Garanția Voluntară pentru dispozitivele IQOS îți oferă acoperire completă
Fiecare dispozitiv IQOS vine cu o garanție voluntară de 1 an*
Ce acoperă garanția:
-
Defecțiuni ale dispozitivului: reparăm defectele de fabricație constatate în perioada de garanție voluntară.
-
Componente defecte: înlocuim piesele sau materialele defecte în perioada de garanției voluntară.
-
Ce este nu acoperă garanția:
-
Uzura normală, inclusiv urme de zgârieturi și lovituri.
-
Daunele accidentale cauzate de utilizator.
-
Furtul sau pierderea dispozitivului IQOS.
-
Suport pentru piese care nu sunt originale.
Notă: Lista completă și detalii despre aspectele neacoperite de Garanția voluntară se regăsesc în documentele pentru utilizatori, care pot fi descărcate de aici pentru dispozitivele din gama IQOS Iluma sau de aici pentru pentru dispozitivele din gama IQOS Iluma i.
*Garanția Voluntară este oferită de producătorul IQOS și este o garanție comercială, astfel că nu afectează drepturile consumatorului prevăzute de legislația în vigoare.

Înregistrează-te pentru o Garanție Voluntară extinsă.
Pentru o garanție Voluntară extinsă până la 2 ani**, fără costuri suplimentare, înregistrează-ți gratuit dispozitivul IQOS ILUMA i, IQOS ILUMA i ONE sau IQOS ILUMA i PRIME în contul de utilizator de pe iqos.ro în termen de 30 de zile de la data achiziției!
Înregistrează dispozitivul pentru a beneficia de:
- 1 an suplimentar de Garanție Voluntară prin înregistrarea dispozitivului în contul de utilizator de pe iqos.ro în termen de 30 de zile de la data achiziției (ajungându-se astfel la o perioadă totală de 2 ani de valabilitate a Garanției voluntare).
- Protecție împotriva daunelor accidentale prin programul IQOS Care Plus – rezervată pentru utilizatorii IQOS ILUMA i PRIME (înlocuire o singură dată pentru una dintre componente în perioada de garanție pentru defecțiuni accidentale).
- Asistență internațională atunci când călătorești în peste 90 de țări în care operează IQOS.
**Garanția Voluntară extinsă de 2 ani este oferită de producătorul IQOS și este o garanție comercială, astfel că nu afectează drepturile consumatorului prevăzute de legislația în vigoare. Această extindere se aplică doar dispozitivelor din gama IQOS ILUMA i. Dispozitivele din generațiile anterioare beneficiază de Garanție voluntară de 1 an de la data predării produsului.
Garanția pentru defecțiuni accidentale prin programul IQOS CARE PLUS
Toate tipurile de dispozitive înregistrate anterior datei de 2 aprilie 2025 vor beneficia de toate condițiile programului IQOS CARE PLUS***, până la finalizarea perioadei de 1 an de la data înregistrării.
Începând cu data de 2 aprilie 2025, programul IQOS CARE PLUS*** se va aplica doar pentru produsele IQOS ILUMA i PRIME achizitionate și înregistrate după această dată.
Ce acoperă garanția pentru defecțiuni accidentale:
-
Defecțiune accidentală sau neprevăzută care afectează funcționalitatea dispozitivului, care nu este cauzată de utilizarea incorectă de către utilzator (căderea, supratensiunea electrică, contaminarea cu lichide)
Ce nu acoperă garanția pentru defecțiuni accidentale:
-
Dispozitivul prezintă zgârieturi
-
Dispozitivul are urme de lovituri și este funcțional
-
Defecțiuni cauzate de abuzul sau de utilizarea incorectă sau modificarea efectivă sau încercarea de a modifica sau altera Dispozitivul.
-
Ai utilizat produse incompatibile cu IQOS-ul tău.
Notă: Garanția oferită de Programul IQOS CARE PLUS este o garanție comercială, astfel că nu afectează drepturile consumatorului prevăzute de legislația în vigoare.
***Detalii completele despre programul IQOS CARE PLUS se regasesc aici.
Explorează garanția IQOS
Selectează modelul dispozitivului IQOS pentru a vizualiza termenii și condițiile de garanție și serviciile de asistență.

IQOS ILUMA i PRIME

IQOS ILUMA i ONE

IQOS ILUMA i

IQOS ILUMA PRIME

IQOS ILUMA ONE

IQOS ILUMA
Detalii Garanție


- 2 ani pentru dispozitivele din familia IQOS ILUMA i înregistrate pe iqos.ro în termen de 30 de zile de la data achiziției
- 1 an pentru toate dispozitivele din familia IQOS Iluma i care nu au fost înregistrate
.png)

Documente & Linkuri
Ai probleme cu dispozitivul?
Explorează garanția IQOS în funcție de dispozitiv
Selectează modelul dispozitivului IQOS pentru a vizualiza termenii și condițiile de garanție IQOS și serviciile de asistență disponibile.
Dispozitivul tău IQOS beneficiază de:

IQOS ILUMA i PRIME

IQOS ILUMA i ONE

IQOS ILUMA i

IQOS ILUMA PRIME

IQOS ILUMA ONE

IQOS ILUMA
Dispozitivul tău IQOS beneficiază de:

Garanție legală de conformitate de 2 ani

- 2 ani pentru dispozitivele din familia IQOS ILUMA i înregistrate pe iqos.ro în termen de 30 de zile de la data achiziției
- 1 an pentru toate dispozitivele din familia IQOS Iluma i care nu au fost înregistrate
.png)
Asistență internațională oferită după înregistrare, pe toată perioada

Garanție pentru defecte accidentale prin programul IQOS Care Plus
Documente pentru utilizatori și linkuri utile:
Ai probleme cu dispozitivul?
Sfaturi simple de îngrijire pentru o performanță optimă a dispozitivului
Accesează resursele noastre online pentru soluții rapide la probleme frecvente ale dispozitivului. Uneori, un simplu reset sau o actualizare de firmware pot fi de ajuns pentru o performanță optimă.