CONDITII DE COMERCIALIZARE A PRODUSELOR IN CADRUL AUTO DELIVERY
Introducere
Comercializarea produselor rezervelor din tutun care nu arde, a rezervelor fara tutun care contin nicotina si a capsulelor cu lichid cu nicotina (denumite impreuna “Produse”) pin intermediul programului Auto Delivery derulat pe site-ul iqos.ro se realizeaza de catre Philip Morris Trading S.R.L, societate avand sediul social in Otopeni, Str. Horia, Closca si Crisan, Nr. 83-105, cladirea A, Judetul Ilfov, Romania, si punct de lucru in Bucuresti, Strada Nicolae Filipescu nr. 28, Sector 2, inmatriculata la Registrul Comertului sub numarul J23/511/2004, avand Cod Unic de Identificare/Cod de Inregistrare Fiscala RO 4888165. Philip Morris Trading S.R.Lpoate fi contactata in legatura cu orice situatie reglementata de sau in legatura cu acesti Termeni si Conditii la urmatoarele coordonate:
Centru de Asistenta Clienti: 0800 030 333, luni-vineri: intre 8:00 - 20:00 si sambata-duminica: intre 10:00 - 18:00
E-mail: contact@iqos.ro
Philip Morris Trading S.R.L asigura pregatirea, ambalarea, livrarea si facturarea comenzilor prin partenerii selectati in acest scop. Produsele comandate in Romania vor fi livrate prin curier la adresa indicata, asa cum acesta a fost declarata in cadrul comenzii, pe teritoriul Romaniei. Nu este posibila livrarea in strainatate.
1. Produse
Produsele pot fi achizitionate doar de persoane care au implinit varsta de 18 ani cel mai tarziu la data accesarii site-ului si care sunt consumatoare de produse din tutun si/sau produse care contin nicotina, denumite “Consumatori”. Doar Consumatorii care indeplinesc criteriile indicate mai sus si care s-au inregistrat in prealabil pe site-ul iqos.ro pot cumpara Produsele. Philip Morris Trading S.R.L poate limita inclusiv numarul de Produse achizitionate de catre un Consumator. Toate aceste conditii calificate de achizitie se regasesc in cuprinsul acestui document sau pe website.
Produsele TEREA, DELIA sau LEVIA se utilizeaza exclusiv cu dispozitivele care incalzesc tutunul IQOS ILUMA™ si nu trebuie utilizate cu versiunile IQOS din generatiile anterioare din cauza riscului de deterioare a lamelei. Acestea contin un element metalic ascutit. Nu lasati la indemana copiilor pentru a evita dezasamblarea sau inghitirea.
Produsele FIIT™ sunt produse din tutun compatibile cu dispozitivele care incalzesc tutunul marca lil.
Produsele VEEV One reprezinta capsule cu lichid cu nicotina compatibile cu dispozitivele VEEV One (tigarete electronice in sensul definit de legea 201/2016).
2. Descrierea Auto Delivery
Auto Delivery reprezinta un serviciu de livrare recurenta (contract de furnizare) pus la dispozitia Consumatorilor de catre Philip Morris Trading S.R.L prin care, in schimbul unui pret, Consumatorii beneficiaza lunar de livrarea la adresa indicata la o data cat mai apropiata de cea prestabilita a unei cantitati determinate de Produse.
Cantitatea si felul Produselor de livrat in fiecare luna sunt stabilite de catre Consumator, la momentul activarii programului AutoDeliery. Sunt eligibile pentru Auto Delivery toate produsele din tutun TEREA™, DELIA™ sau Fiit™, produsele fara tutun care contin nicotina - LEVIA™ si capsulele cu lichid cu nicotina VEEV One.
Prin “Cantitate Lunara” se intelege cantitatea de livrat lunar, dupa cum urmeaza:
(i) Pentru produsele TEREA, DELIA, LEVIA sau Fiit, Cantitatea Lunara poate fi cuprinsa numai intre 2 si 5 cartuse lunar, cartusul reprezentand o unitate de ambalare a 10 pachete cu un continut unitar de 20 rezerve din tutun care nu arde, respectiv rezerve care contin nicotina identice.
(ii) Pentru produsele VEEV One, Cantitatea Lunara poate fi cuprinsa numai intre 2 si 4 cartuse lunar, cartusul reprezentand o unitate de ambalare a 5 pachete cu un continut unitar de 1 capsula cu lichid cu nicotina nicotina.
Limitarile stabilite mai sus nu se cumuleaza intre ele. Cantitatea Lunara este stabilita pentru prima data la activarea Auto Delivery si poate fi modificata oricand pe durata Auto Delivery, atat ca si cantitate (cu respectarea cantitatilor minime si maxime), cat si ca sortiment.
La fel, data de livrare este stabilita pentru prima data la activare Auto Delivery si poate fi modificata oricand pe durata Auto Delivery.
Orice modificare a Cantitatii Lunare si/sau a Datei de Livrare poate fi efectuata direct din contul de utilizator, modificarea urmand sa produca efecte incepand cu urmatoarea livrare. Nu se pot face modificari cu mai putin de 2 zile calendaristice inainte de urmatoarea Data de Livrare.
Un Consumator poate achizitiona si avea la un moment dat un singur abonament Auto Delivery, indiferent de mixul realizat de Consumator, in limitele cantitative prevazute mai sus.
3. Beneficii
Pentru comenzile de Auto Delivery, Consumatorii care au cont activ in IQOS Club vor primi in cont Forward Points conform conditiilor din Programul IQOS Club (https://www.iqos.ro/club/regulament).
4. Durata serviciului Auto Delivery
Serviciul Auto Delivery se deruleaza pe perioada nelimitata.
Consumatorul are posibilitatea de a suspenda livrarea Produselor in orice moment, suspendarea producand efecte doar pentru comenzile inca nelivrate, dar nu poate suspenda pentru mai mult de 90 de zile consecutive. In timpul perioadei de suspendare, serviciul Auto Delivery va ramane activ, dar consumatorul nu va primi nicio comanda si nu va fi taxat.
5. Anularea si suspendarea serviciului de livrare recurenta
Consumatorul poate suspenda serviciul de livrare recurenta din profilul disponibil pe site cu cel putin 2 zile calendaristice inainte de urmatoarea livrare, dar nu poate suspenda pentru mai mult de 90 de zile consecutive. In timpul perioadei de suspendare, serviciul va ramane activ, dar consumatorul nu va primi nicio comanda si nu va fi taxat. Serviciul se reactiveaza automat in functie de numarul de zile de suspendate selectate de catre consumator, acesta avand 3 optiuni: a) suspendare pe 30 de zile consecutive, b) suspendare pe 60 de zile consecutive, c) suspendare pe 90 de zile consecutive.
Consumatorul poate anula serviciul de livrare recurenta din profilul disponibil pe site cu cel putin 2 zile calendaristice inainte de urmatoarea livrare.
In cazul in care produsele selectate pentru livrarea recurenta nu mai sunt disponibile, livrarea acestora va fi suspendata, iar Consumatorul va fi informat prin email pentru a putea efectua modificarile necesare pentru a relua livrarile. In cazul in care Consumatorul nu opteaza pentru unul din produsele disponibile in termen de 90 de zile calendaristice din momentul suspendarii livrarii, serviciul de livrare recurenta va fi anulat.
6. Discountul acordat
In cadrul AutoDelivery Consumatorul va beneficia si va achizitiona Cantitatea lunara :
(i) Cu un discount de 15 RON/cartus (un cartus contine 10 pachete) pentru produsele Terea, Delia, Levia si FIIT, reprezentand o reducere de 1.5 RON/pachet la pretul de vanzare cu amanuntul per pachet unitar practicat pe www.iqos.ro la momentul debitarii cardului.
(ii) Cu un discount de 25% pentru produsele VEEV One, aplicat la pretul de vanzare cu amanuntul per pachet unitar practicat pe www.veev-vape.com/ro la momentul debitarii cardului.
Un Consumator poate avea o singura livrare lunara indiferent de mixul ales pentru acest serviciu cu livrare recurenta.
7. Plata
Philip Morris Trading S.R.L va pune la dispozitie o metoda securizata de plata online cu cardul bancar de credit/debit prin intermediul procesatorului de plati online Adyen. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele procesatorului de plati. Philip Morris Trading S.R.L nu solicita si nu stocheaza niciun fel de date despre cardul Consumatorului.
Consumatorul va fi directionat in mod automat catre serverul procesatorului de plati online. Pentru finalizarea tranzactiei, Consumatorul trebuie sa furnizeze numarul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului, inscriptionate pe banda cu semnatura. Nu se percepe niciun comision clientilor pentru tranzactiile cu cardul efectuate prin intermediul site-ului nostru.
Un card bancar poate fi folosit doar pentru achizitionarea si plata unui singur serviciu Auto Delivery activ. Numele titularului de card trebuie sa fie acelasi cu numele din cont. Sunt acceptate pentru plata doar cardurile bancare emise de entitati bancare din Romania de tip Visa sau Mastercard. Philip Morris Trading S.R.L. poate decide unilateral sa adauge si alte tipuri de carduri bancare pentru plata. Procesatorul de plati poate refuza plata in cazul in care cardul bancar folosit este suspect de frauda, furt sau din alte motive, cazuri in care Philip Morris Trading S.R.L nu isi asuma niciun fel de responsabilitate.
In momentul alegerii serviciului Auto Delivery, Consumatorul este de acord sa autorizeze Philip Morris Trading S.R.L sa genereze o comanda recurenta si sa debiteze in avans contravaloarea comenzilor pana cand Consumatorul suspenda sau anuleaza Auto Delivery..
Pe toata perioada de valabilitate a serviciului Auto Delivery, platile se vor debita cu cel mult 2 zile calendaristice inainte de data selectata de livrare a comenzii.
Platile recurente vor functiona si se vor efectua pe toata durata Auto Delivery, cu exceptia cazurilor de suspendare sau anulare a Auto Delivery.
In cazul in care consumatorul nu pune la dispozitie suficiente fonduri la data la care plata trebuie efectuata (inclusiv in situatia in care Consumatorul isi sterge din contul de utilizator de pe iqos.ro tokenul aferent cardului bancar asociat serviciului), Philip Morris Trading S.R.L va suspenda livrarea comenzii pana la solutionarea situatiei, dar nu pentru mai mult de 90 de zile, dupa care Philip Morris Trading S.R.L va anula serviciul Auto Delivery.
8. Livrarea comenzii recurenta Auto Delivery
Consumatorului i se va expedia Cantitatea Lunara cu produsele selectate o data pe luna, la data selectata in cont, cu conditia ca aceasta data sa fie o zi lucratoare. Daca data de expediere este o zi nelucratoare, expedierea Produselor se va face in primele 2 zile lucratoare incepand cu data de expeditie selectata.
Livrarea este posibila doar pe teritoriul Romaniei si se face prin intermediul Urgent Cargus, Fan Courier , DPD, Sameday sau Tazz, Consumatorul intelegand ca Produsele vor fi livrate conform conditiilor de operare ale curierilor.
Comenzile confirmate sunt livrate la adresa indicata. Daca destinatarul Consumator este absent la momentul livrarii, acesta poate fi contactat de catre curier pentru stabilirea unui alt interval orar la care sa fie predat coletul.
In cazul in care nu se va reusi livrarea uneia dintre comenzi serviciul de livrare recurenta va fi suspendat, dar nu pentru mai mult de 90 de zile, ulterior fiind anulat.
Consumatorul poate sa isi acceseze oricand profilul din cadrul siteul iqos.ro pentru a vedea detalii despre expedierile efectuate si despre urmatoarea livrare.
9. Renuntarea la cumparare
Produsele necesita conditii de depozitare aparte, adecvate (din punct de vedere temperatura, umiditate, miros) si prezinta un risc de deteriorare mai ridicat in comparatie cu alte produse care nu contin tutun. Nerespectarea conditiilor de depozitare si transport poate influenta calitatea oricarui produs din tutun inclusiv cea a Produselor. Prin urmare, Produsele sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retragere, bunuri care nu pot fi returnate, chiar si sigilate, din motive de protectie a sanatatii/din motive de igiena precum si avand in vedere potentialul acestora de deteriorare rapida (in baza OUG 34/2014 articolul 16, alineat „d” respectiv „e").
10. Excluderea responsabilitatii
Se aplica limitarile de garantie si responsabilitate prevazute in Termenii si Conditiile prezente.
In cazul livrarii de Produse care contin defecte, acestea vor fi schimbate in mod gratuit si fara nicio alta responsabilitate sau mijloc de drept. Mai precis, nu se va asuma nicio responsabilitate pentru eventuale pagube, inclusiv orice castig nerealizat, pierderi de date sau orice alt prejudiciu de orice natura, ca urmare a imposibilitatii de livrare sau a unei livrari tardive, a nefunctionarii sau functionarii improprii a www.iqos.ro, a informatiilor inexacte sau incomplete de pe www.iqos.ro sau oferite sau receptionate de Centrul de Asistenta Clienti, a defectelor Produselor, a indicarii unei adrese gresite de livrare, a virusilor sau altor probleme tehnice, a situatiilor de furt sau alte incidente legate de livrarea Produselor.
11. Furtul si utilizarea Produselor
Din momentul in care Produsele sunt livrate cumparatorului, Philip Morris Trading S.R.L isi declina orice responsabilitate in caz de furt sau utilizare abuziva a acestora. Este reponsabilitatea Cumparatorului sa se asigure ca Produsele nu sunt nici furate si nici utilizate de minori.
12. Diverse
Philip Morris Trading S.R.L. are dreptul de a cesiona sau transfera, delega sau in alt mod transmite catre terti oricare sau toate drepturile si obligatiile sale derivand din acesti Termeni si Conditii, cu conditia ca cesiunea sa nu afecteze negativ drepturile si obligatiile Consumatorilor, fara consimtamantul prealabil si scris al acestora. Intr-un asemenea caz, Philip Morris Trading S.R.L. va fi eliberata de orice obligatii viitoare derivand in prezentul document.
Philip Morris Trading S.R.L isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile Auto Delivery, modificarile urmand a fi aduse la cunostinta Consumatorilor cu minim 15 zile inainte de a intra in vigoare, Consumatorii avand dreptul de a se retrage din program pana la momentul intrarii in vigoare a modificarilor. In cazul in care una sau mai multe prevederi din Termenii si Conditiile Auto Delivery sunt declarate nule de instanta, restul de Termeni si Conditii raman valabile. Fiecare consumator poate solicita informatii legate de Termenii si Conditiile Auto Delivery la numarul gratuit: 0800 030 333. Utilizatorii accepta ca prezentele Termenii si Conditiile Auto Delivery sunt guvernate de legea romana in vigoare. Acesti Termeni si Conditii pot inceta la initiativa Philip Morris Trading S.R.L fara nici un cost suplimentar in sarcina Consumatorilor.