Introdu data nașterii pentru a confirma că ești un utilizator adult (peste 18 ani), fumător, rezident în România.

CONFIRMĂ

Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.

IQOS.RO este un website operat de Philip Morris Trading S.R.L. Poți accesa acest site numai dacă ai peste 18 ani, ești fumător și rezident în România. Aici vei putea afla mai multe despre elementele și caracteristicile produsului IQOS și, de asemenea, vei putea cumpăra sistemul IQOS, componente ale acestuia și TEREA/LEVIA/HEETS, pentru a fi utilizate exclusiv cu IQOS. Produsele noastre nu sunt o alternativă la renunțarea la fumat și nu au fost create ca soluție care să faciliteze renunțarea la fumat. IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care creează dependență și este destinat fumătorilor adulți. Vizitează secțiunea ”IMPORTANT” pentru mai multe detalii.

CONDIȚII DE COMERCIALIZARE A PRODUSELOR ÎN CADRUL SITE-ULUI IQOS.RO



Comercializarea produselor în cadrul Site-ului se realizează de către Mediapost Hit Mail SA („Mediapost”), societate având sediul social în București, Str. Siriului, Nr. 42-46, clădirea A, Sector 1, România, înmatriculată la Registrul Comerţului sub numărul J40/8295/2000, având Cod Unic de Identificare/Cod de Înregistrare Fiscală RO 13351917.

Când un utilizator comandă produse în cadrul Site-ului, acesta cumpără produse Philip Morris de la Mediapost. Mediapost este de asemenea responsabilă de pregătirea, ambalarea, livrarea şi facturarea comenzilor. Produsele comandate în Romania vor fi livrate prin curier la domiciliul consumatorilor, așa cum acesta a fost declarat în cadrul comenzii, pe teritoriul Romaniei. Nu este posibilă livrarea în străinătate.

 

1. Produse

Numai utilizatorii care îndeplinesc criteriile indicate la punctul 1.1 Conditii privind Site-ul și promotiile sale din cadrul Termeni si Conditii de mai sus și care sunt înregistrați pe site pot cumpăra dispozitive care încălzesc tutunul (IQOS ILUMA, IQOS Originals sau lil) și produse din tutun (TEREA™, HEETS™ sau Fiit™) și produsele fără tutun care conțin nicotină - LEVIA™, denumite, în cele ce urmează, „Produsele”. La comandarea Produselor, fiecare utilizator are responsabilitatea de a se asigura că Produsele nu sunt utilizate de minori. Mediapost îşi rezervă dreptul de a modifica ofertele de Produse în orice moment şi de a retrage definitiv anumite Produse.

IQOS ILUMA™ este conceput pentru a fi folosit exclusiv cu rezervele TEREA sau LEVIA.

Rezervele TEREA™ şi LEVIA™ nu trebuie utilizate cu versiunile IQOS din generațiile anterioare din cauza riscului de deterioare a lamelei.

Acestea conțin un element metalic ascuțit. Nu lăsați la îndemâna copiilor pentru a evita dezasamblarea sau înghițirea.

Rezervele HEETS™ trebuie utilizate doar cu dispozitivele IQOS Originals și dispozitivele din generațiile anterioare.

Prin înregistrarea şi utilizarea Site-ului, fiecare utilizator trebuie să confirme că are cel puţin 18 ani împliniţi la data accesării acestuia și că este consumator de produse din tutun.

 

2. Comanda

Acceptarea prezentelor condiţii este obligatorie pentru transmiterea unei comenzi. Atunci când un utilizator efectuează o comandă de Produse, acesta primește o confirmare prin e-mail, care conţine detaliile comenzii precum şi confirmarea că Mediapost îi acceptă comanda. Produsele pot fi returnate sau schimbate în condițiile prevăzute de legislația în vigoare, conform art. 12 de mai jos. În acest caz utilizatorul va apela Centrul de Asistență Clienți, la numărul 0800.030.333. Fiecare utilizator este responsabil de actualizarea adresei de livrare înainte de plasarea oricărei comenzi. În cazul încălcării Termenilor și Condiţiilor Site-ului, Mediapost îşi rezervă dreptul de a anula comanda unui consumator.

 

3. Comandă minimă şi maximă

În cazul în care nu se precizează altceva pe Site, cantităţile minime de TEREA™, HEETS™ Fiit™ sau LEVIA™ pentru care se poate plasa o comandă sunt:

- 1 pachet ce conține 20 TEREA™;

- 1 pachet ce conține 20 HEETS™;

- 1 pachet ce conţine 20 Fiit™;

- 1 pachet ce conține 20 LEVIA™;

Produsele din tutun - TEREA™, HEETS™, Fiit™ și produsele fără tutun care conțin nicotină - LEVIA™ necesită condiții de depozitare aparte, adecvate (din punct de vedere temperatură, umiditate, miros) și prezintă un risc de deterioare mai ridicat în comparație cu alte produse care nu conțin tutun. Nerespectarea condițiilor de depozitare și transport poate influența calitatea oricărui produs din tutun, inclusiv cea a TEREA™, HEETS™, Fiit™ și LEVIA™. Prin urmare, produsele TEREA™, HEETS™, Fiit™ și LEVIA™ sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retragere, bunuri care nu pot fi returnate, chiar si sigilate, din motive de protecţie a sănătății/din motive de igiena precum si avand in vedere potentialul acestora de deteriorare rapidă (în baza OUG 34/2014 articolul 16, alineat „d” respectiv „e").

În cazul în care nu se precizează altceva pe Site, fiecare utilizator poate comanda pe Site TEREA™, HEETS™, Fiit™ sau LEVIA™ în valoare de maxim 2500 RON/lună.

În cazul în care nu se precizează altceva pe Site, fiecare utilizator poate cumpăra pe Site maxim 5 dispozitive (IQOS Iluma, IQOS Originals sau lil) într-o singură comandă.

Cantităţile minime pentru care poate fi plasată o comandă, precum şi suma maximă care poate fi utilizată pentru achiziționarea de TEREA™, HEETS™, Fiit™ și/sau LEVIA™ în decursul unei luni, astfel cum acestea au fost indicate mai sus, pot fi modificate oricând de Mediapost.

Unitatea de vânzarea a Produselor (TEREA™, HEETS™, Fiit™ sau LEVIA™ ) este pachetul, acesta reprezentând o unitate de ambalare cu un conținut unitar de 20 TEREA™ sau 20 HEETS™ sau 20 Fiit™ sau 20 LEVIA™.

 

4. Disponibilitatea produselor

Mediapost se străduieşte să asigure, în cea mai bună măsură, disponibilitatea Produselor. Dacă totuşi se înregistrează o comandă în care unul dintre produse nu mai este disponibil, utilizatorul va fi informat despre întârzierea livrării sau anularea parţială sau completă a comenzii.

 

5. Preţ

Toate preţurile afişate pe iqos.ro includ TVA conform ratelor în vigoare. Sunt valabile preţurile afişate în momentul în care utilizatorul plasează comanda.

 

6. Plata

Modalitățile de plată puse la dispoziția utilizatorilor sunt următoarele:

- Plata prin card bancar de credit sau debit (Visa, MasterCard). În cazul în care utilizatorul alege plata prin card bancar, suma va fi retrasă din cont la plasarea comenzii.

Mediapost Hit Mail vă pune la dispoziție o metodă securizată de plată online cu cardul bancar de credit/debit prin Mobilpay deținut de Netopia. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Netopia. Philip Morris Trading S.R.L. și Mediapost Hit Mail S.A. nu solicită si nu stochează niciun fel de date despre cardul tău. În momentul în care vei opta și selecta opțiunea de plată online cu cardul vei fi direcționat în mod automat către serverul procesatorului de plăți online Netopia. Pentru finalizarea tranzacției, trebuie să furnizezi numărul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului, inscripționate pe banda cu semnătura ta. Nu se percepe niciun comision clienților pentru tranzacțiile cu cardul efectuate prin intermediul site-ului nostru.

- Plata la livrare, în numerar.

- Plata în rate prin intermediul tbi bank. În cadrul website-ului sunt puse la dispoziție toate cerințele pe care trebuie să le îndeplineșți pentru a putea finaliza plata în rate prin tbi bank. Procesarea datelor utilizatorilor și datelor cardului se face de către tbi bank. Philip Morris Trading S.R.L. și Mediapost Hit Mail S.A. nu solicită și nu stochează niciun fel de date despre cardul tău sau despre contractul tău de credit cu tbi bank. În momentul în care vei opta și selecta opțiunea de plată în rate vei fi direcționat în mod automat către serverul tbi bank unde ți se va solicita un set de date pentru validarea creditului. După validarea datelor, vei primi răspunsul de aprobare/respingere din partea tbi bank, urmând ca produsele să fie livrate conform prezențelor Termeni și Condiții în cazul în care creditul a fost aprobat de tbi bank.


Philip Morris utilizează criptarea Secure Socket Layer (SSL) şi alte tehnologii şi sisteme certificate de criptare pentru a asigura securitatea datelor personale ale utilizatorilor.

 

7. Livrare

Livrarea este posibilă doar pe teritoriul României. Livrarea se face prin intermediul curierilor privați Urgent Cargus, Fan Courier, DPD, prin intermediul curierilor dedicați Mediapost Hit Mail sau prin intermediul livratorilor TAZZ.

Livrarea primei comenzi se face personal, doar către destinatarul persoană majoră. Este posibil ca, la livrarea primei comenzi, să fie necesară semnarea unei declarații pe proprie răspundere prin care destinatarul confirmă că are vârsta de 18 ani împliniți.

Opțiunea de expeditie prin intermediul livratorilor Tazz este disponibilă doar de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 – 18:00, cu excepția zilelor de Sărbători legale. Metoda de livrare rapidă prin Tazz poate deveni inactivă în cazul în care comenzile nu pot fi onorate (ex. nu există livratori Tazz disponibili sau nu există stocuri disponibile pentru pregătirea comenzilor).

În general, comenzile confirmate sunt livrate la adresa indicată. Dacă utilizatorul este absent la momentul livrării, acesta poate fi contactat de către curier pentru stabilirea unui alt interval orar la care să fie predat coletul.

 

8. Taxe de livrare

În cazul în care utilizatorul selectează curierul ca modalitate de livrare, livrarea comenzilor a căror valoare este egală sau depășește 200 RON este gratuită. Pentru comenzile a căror valoare este mai mică de 200 RON se percepe o taxă de transport de 20 RON (TVA inclus), taxă ce va fi afișată și în procesul de comandă.

Ca excepție, în cazul în care utilizatorul selectează ca modalitate de livrare rapidă Tazz, indiferent de valoarea totală a comenzii, se percepe o taxă de transport de 10 Ron (TVA inclus), taxă ce va fi afișată în procesul de comandă.

Aceste condiții pot fi oricând modificate de Mediapost.

 

9. Ore şi termene de livrare

În general, livrarea prin curier se face în termen de 1-3 zile lucrătoare de la comandă, dacă aceasta a fost plasată de luni până joi. Comenzile plasate vineri dimineaţa vor fi livrate, în general, luni. Comenzile plasate sâmbătă sau duminică sunt livrate, în general, marți. Nu se fac livrări prin curier în weekend și în zilele de sărbătoare naţională.

Livrarea comenzilor prin intermediul Tazz se face doar în intervalul orar 10:00 – 18:00, de luni până vineri, cu excepția zilelor de Sărbători legale. În cazul în care o comandă plasată prin intermediul Tazz nu poate fi onorată utilizatorul va fi informat despre anularea comenzii, iar banii se vor returna în cel mai scurt timp posibil, fără întârzieri nejustificate.

Termenele de livrare nu sunt garantate şi pot varia, la fel şi orele de livrare. Nerespectarea termenelor de livrare nu poate conduce la niciun fel de despăgubire. Nu se poate alege o oră sau zi precisă de livrare.

 

10. Excluderea responsabilității

Se aplică limitările de garanţie şi responsabilitate prevăzute în Termenii și Condițiile prezente.

În cazul livrării de Produse care conţin defecte, acestea vor fi schimbate în mod gratuit şi fără nicio altă responsabilitate sau mijloc de drept. Mai precis, nu se va asuma nicio responsabilitate pentru eventuale pagube, inclusiv orice câştig nerealizat, pierderi de date sau orice alt prejudiciu de orice natură, ca urmare a imposibilităţii de livrare sau a unei livrări tardive, a nefuncţionării sau funcţionării improprii a siteului, a informaţiilor inexacte sau incomplete de pe iqos.ro sau oferite sau recepționate de Centrul de Asistență Clienți, a defectelor Produselor, a indicării unei adrese greşite de livrare, a viruşilor sau altor probleme tehnice, a situaţiilor de furt sau alte incidente legate de livrarea Produselor.

 

11. Furtul şi utilizarea Produselor

Din momentul în care Produsele sunt livrate cumpărătorului, Mediapost îşi declină orice responsabilitate în caz de furt sau utilizare abuzivă a acestora. Este reponsabilitatea Cumpărătorului să se asigure că Produsele nu sunt nici furate şi nici utilizate de minori.

 

12.1 Renunțarea la cumpărare

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului.

Prin urmare, utilizatorul poate returna orice produs comandat din catalogul virtual, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului, fără penalități și fără a se cere motivul pentru care a luat aceasta decizie.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost recepționat (cu toate accesoriile). Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc. si nici produse care au beneficiat deja de procesul de înlocuire.

Pentru a exercita dreptul de retragere, utilizatorul poate intra în contul său de pe iqos.ro, la Istoric comenzi, unde are disponibilă opțiunea de Returnează comanda (opțiune activă doar după ce comanda a fost livrată) sau poate contacta Centrul pentru Asistență Clienți pentru a își exprima dorința de retragere. În cazul în care utilizatorul nu poate inregistra cererea de retur din diverse motive tehnice, acesta poate apela Centrul de Asistență Clienți sau poate scrie pe adresa contact@iqos.ro.

Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient ca utilizatorul să trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

În termen de maxim 3 zile lucrătoare de la momentul în care Mediapost este informată cu privire la decizia utilizatorului de a te retrage din prezentul contract, Mediapost va trimite un curier pentru a ridica produsul/le ce urmează a fi returnate.

Costurile legate de transport vor fi suportate de către Mediapost.

Mediapost va rambursa suma plătită pentru produs/e, fără întârzieri nejustificate, și în orice caz, nu mai târziu de 14 de zile de la data primirii produsului, cu condiția ca produsele returnate să respecte condițiile de retur.

În cazul în care utilizatorul a achitat produsele folosind metoda de plata în rate prin tbi bank va trebui să contacteze tbi bank pentru achitarea/închiderea contractului de credit.

Pentru alte informații legate de returul produselor aveți posibilitatea de a apela Centrul pentru Asistență Clienți la numărul 0800.030.333. Program: luni - vineri: între 8:00 - 20:00 și sâmbătă-duminică: între 10:00 și 18:00.




Regulament revizuit la data 16.01.2024.