Introdu data nașterii pentru a confirma că ești un utilizator adult (peste 18 ani), fumător, rezident în România.

CONFIRMĂ

Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.

IQOS.RO este un website operat de Philip Morris Trading S.R.L. Poți accesa acest site numai dacă ai peste 18 ani, ești fumător și rezident în România. Aici vei putea afla mai multe despre elementele și caracteristicile produsului IQOS și, de asemenea, vei putea cumpăra sistemul IQOS, componente ale acestuia și TEREA/LEVIA/HEETS, pentru a fi utilizate exclusiv cu IQOS. Produsele noastre nu sunt o alternativă la renunțarea la fumat și nu au fost create ca soluție care să faciliteze renunțarea la fumat. IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care creează dependență și este destinat fumătorilor adulți. Vizitează secțiunea ”IMPORTANT” pentru mai multe detalii.

Administrarea abonamentului meu

Poți edita adresa de livrare, datele contului tău sau detalii cardului accesând “Detaliile mele” din pagina abonamentului tău. Aceste modificări nu se vor aplica în comanda curentă dacă au mai rămas 2 zile până la livrare. Modificările trebuiesc făcute cu cel puțin 3 zile înainte de următoarea livrare.


Modificările de abonament se pot face cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare. Accesând configuratorul AUTO Delivery din PROFILUL TĂU vei putea:

  • Modifica varianta și cantitatea rezervelor (TEREA, LEVIA, HEETS sau Fiit), în limita a minim 2 și maxim 5 cartușe per comanda lunară.
  • Reprograma data de livrare pentru comenzile recurente.
  • Reprograma data de livrare a următoarei comenzi. (nu cred ca-si are rost aici, ca e vorba de modificari)
  • Pune pauză abonamentului pentru un interval de 30, 60 sau 90 de zile. Odată pus pe pauză, abonamentul se va relua automat la data comunicată în secțiunea “Următoarea livrare”.
  • Modifica datele cardului de aici sau accesând “Detaliile mele”.

Abonamentul AUTO Delivery are o perioadă nelimitată, utilizatorii având posibilitatea de a anula serviciul de livrare recurentă din “Profilul meu” cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare.


Anularea abonamentului se poate face oricând cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare. Abonamentul se poate anula accesând butonul “Anulează AUTO Delivery” din configuratorul AUTO Delivery în pagina “Detaliile mele” sau “Asistență”. Abonamentele anulate se pot reactiva oricând din profilul AUTO Delivery.

Livrare

Produsele îți vor fi livrate personal, prin curier, la adresa pe care ai ales-o la momentul configurării programului. La prima livrare vei primi produsele în aproximativ 2-3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii.Pentru următoarele livrări, vei primi produsele la data pe care ai selectat-o în configuratorul programului AUTO Delivery. Există posibilitatea ca livrarea să întârzie cu o zi, din motive independente de noi sau în cazul în care livrarea pică în zile de sărbătoare naţională.


Cu AUTO Delivery poți pune pauză abonamenului în orice moment, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare. Dacă alegi să pui abonamentul pe pauză, acesta se va sista timp de 30, 60 sau 90 de zile. Odată pus pe pauză, abonamentul se va relua automat la data selectată în secțiunea “Următoarea livrare”. Pauza se poate accesa din configuratorul abonamentului.

Din configuratorul abonamentului, poți reprograma următoarea livrare cu cel puțin 3 zile lucrătoare înaintea programării inițiale a livrării. Opțiunea de reprogramare este valabilă exclusiv pentru următoarea livrare, urmând ca livrările recurente să fie livrate la data stabilită inițial, în momentul în care abonamentul a fost configurat. Pentru modificarea datei de livrare a comenzilor recurente poți accesa configuratorul abonamentului în secțiunea Comanda mea.

Modificarea datei de livrare a comenzilor recurente se poate face cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de următoarea livrare, accesând configuratorul abonamentului în secțiunea “Comanda mea”.

Pot fi anumite situații din cauza cărora comanda nu s-a putut livra:

  • adresa de livrare nu a fost corectă
  • a intervenit o problemă la retragerea sumei de plată
  • produsele din comandă nu sunt în stoc
  • abonamentul a fost suspendat


  • Pentru reactivarea acestuia este necesară modificarea datelor astfel încât abonamentul să poată fi reactivat automat. Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.

Plăți

Debitarea cardului se face cu două zile lucrătoare înainte de data de livrare pentru a asigura timpul necesar de pregătire a comenzii.


Accesează configuratorulul AUTO Delivery și vei putea modifica datele cardului din secțiunea “Detaliile Mele”, accesând “Modalitate de plata”. Pentru a te asigura că datele comenzii se actualizează la timp, te rugăm să modifici detaliile cu cel puțin 2 zile înainte de debitare, mai precis/sau, cu 4 zile înainte de data de livrare programată. Dacă ai nevoie de suport, ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messeger și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.


Mediapost pune la dispoziție o metodă securizată de plată online cu cardul bancar de credit/debit prin Mobilpay, deținut de Netopia sau Adyen. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Netopia/Adyen. Mediapost nu solicită si nu stochează niciun fel de date despre cardul tău.


Verifică dacă ai fonduri suficiente pe card sau dacă ai introdus corect datele cardului, noi vom reîncerca plata timp de 5 zile lucrătoare. În cazul în care nu se va putea face plata, abonamentul va fi pus pe pauză și vei fi nevoit să modifici datele necesare pentru reactivare.


Ne poți contacta telefonic gratuit la 0800.030.333, pe iqos.ro, via Live Chat, sau pe pagina de Facebook - IQOS România, pe Messenger și vom găsi soluția potrivită pentru tine. Program: luni-vineri 08:00-20:00 și sâmbătă-duminică 10:00-18:00.