Cine suntem?

Suntem o companie afiliată grupului colectiv de companii Philip Morris International. Toți membrii afiliați ai grupului sunt enumerați aici, împreună cu datele de contact ale responsabililor cu protecția datelor, dacă este cazul. Utilizați aceste detalii dacă doriți să ne contactați. 

Detaliile noastre (numele, adresa etc.) vă vor fi comunicate separat la momentul (sau pentru a confirma) colectării informațiilor despre dvs., de exemplu, într-o notificare dintr-o aplicație sau pe un site sau într-un e-mail care conține un link către prezenta declarație.

„Philip Morris International” sau „PMI” înseamnă Philip Morris International, un grup internaţional de top din domeniul tutunului. Este compus dintr-o serie de companii sau „afiliaţi”.

Afiliaţii PMI: Fiecare membru al grupului de companii Philip Morris International este un „afiliat PMI”. „Noi” (sau „nouă” sau „nostru”) se referă la afiliatul PMI care a colectat pentru prima dată informaţii despre dvs.

Produs PMI: înseamnă un produs al nostru sau al unui alt afiliat PMI.

Cum colectăm informații despre dvs.?

Putem colecta informații despre dvs. în diverse moduri.

  • Ne puteți furniza informații în mod direct (de exemplu, prin completarea unui formular, prin efectuarea unui apel către noi sau prin încărcarea informațiilor către noi prin intermediul unei aplicații mobile).
  • Putem colecta informaţii de pe un dispozitiv electronic PMI, dacă alegeţi să ne trimiteţi informaţii.
  • Putem colecta automat informații atunci când interacționați cu sistemele noastre sau când comunicăm cu dvs. (de ex., atunci când utilizați o aplicație sau un site PMI sau atunci când utilizăm tehnologii pentru a observa când primiți sau deschideți e-mailuri sau primiți mesaje SMS).
  • Putem, de asemenea, să obţinem informaţii de la terţe părţi (de exemplu, informaţii disponibile public pe platformele de socializare precum Facebook şi Twitter sau informaţii statistice despre populaţie în anumite zone geografice).
  • De exemplu, acolo unde legea o permite, putem deduce informații despre dvs. din informațiile agregate pe care le obținem de la terți. Acestea pot include, de exemplu, informații statistice despre persoane din anumite zone geografice.

În prezenta declarație, ne referim la toate metodele prin care sunteți în contact cu noi ca „puncte de contact PMI”. Punctele de contact PMI includ atât puncte de contact fizice (de exemplu, puncte de vânzare cu amănuntul şi evenimente, centre de contact pentru clienţi), cât şi digitale (de exemplu, aplicaţii şi site-uri).

Putem colecta informații pe care le furnizați direct. De obicei, acest lucru se va întâmpla atunci când:

  • vă înscrieți ca membru în bazele noastre de date (inclusiv în programele de loialitate), ceea ce va include efectuarea verificării vârstei (acest lucru se poate realiza, de exemplu, personal, prin intermediul aplicației sau online);
  • solicitați informații despre produsele noastre, care pot include recunoașterea vârstei (aceasta poate fi analiza computerizată a feței dvs. prin intermediul aplicației sau online);
  • achiziţionați produse sau servicii PMI de la un magazin cu amănuntul;
  • descărcaţi sau utilizaţi un punct de contact digital PMI (de ex., o aplicaţie sau un site);
  • ne contactați printr-un punct de contact sau prin e-mail, rețele sociale sau telefon;
  • înregistrați un dispozitiv la noi;
  • vă abonaţi la un portal pentru grupuri de discuții PMI;
  • vă înregistrați pentru a primi comunicate de presă PMI, alerte prin e-mail sau comunicări de marketing;
  • participați la sondajele PMI sau (acolo unde legea permite) concursurile sau promoţiile PMI; sau
  • participați la un eveniment organizat de un afiliat PMI.

Putem colecta informații de pe un dispozitiv electronic, dacă alegeți să ne trimiteți informațiile. Acestea ne pot fi comunicate printr-o conexiune directă la internet sau prin intermediul uneia dintre aplicațiile noastre pe care le puteți descărca.

Putem colecta automat informații despre dvs. De obicei, acest lucru se va întâmpla atunci când:

  • vizitaţi un punct de vânzare care comercializează produse PMI (de exemplu, prin colectarea datelor dvs. la momentul efectuării plății sau prin senzori de la magazinul de desfacere care se conectează cu tehnologia mobilă);
  • participați la un eveniment organizat de un afiliat PMI (de exemplu, prin achiziţii la eveniment sau prin senzori la eveniment, care se conectează cu tehnologia mobilă);
  • comunicați cu noi (de exemplu, printr-un punct de contact sau prin intermediul platformelor de socializare);
  • folosiţi punctele de contact PMI [de exemplu, prin intermediul mecanismelor de urmărire (cum ar fi modulele cookie şi semnalizatoare web/pixeli), unde le utilizăm și pe care le primiţi când utilizaţi punctul de contact PMI sau când primiți un e-mail sau un mesaj SMS de la noi];
  • utilizaţi site-uri terţe (de exemplu, care folosesc o tehnologie similară celei descrise la punctul de mai sus, pe care o primiţi atunci când vizitaţi un punct de contact PMI sau când primiţi un e-mail de la noi); sau
  • publicați postări pe platformele de socializare pe care le urmărim (de exemplu, astfel încât să putem înțelege opinia publică sau să răspundem solicitărilor privitoare la produsele PMI).

După cum am menționat mai sus, putem colecta automat informații despre dvs. prin utilizarea modulelor cookie și a tehnologiilor de urmărire similare (cum ar fi semnalizatoarele web/pixelii) pe care le primiți atunci când vizitați punctele de contact digitale PMI sau când primiți un mesaj electronic de la noi. Modulele cookie specifice și alte mecanisme utilizate vor depinde de punctul de contact respectiv. Pentru a afla despre aceste mecanisme utilizate într-un punct de contact PMI, inclusiv despre modul în care puteţi accepta sau refuza modulele cookie, consultaţi informaţiile puse la dispoziţie la sau prin respectivul punct de contact. Aceste mecanisme pot include module cookie de analiză Google (vezi www.google.com/politici/privacy/partners/.)

În situațiile permise de lege, putem obține informații despre dvs. de la terți. Acestea pot include informații partajate între afiliații PMI, informații de profil disponibile public (cum ar fi preferințele și interesele dvs.) pe site-uri de socializare terțe (cum ar fi Facebook și Twitter), liste de marketing și informații suplimentare obținute de la agenții terțe.

În cazurile permise de lege, putem deduce informații despre dvs. din datele pe care le avem deja despre dvs. De exemplu, putem utiliza informații agregate despre persoane din anumite zone geografice, pe care le achiziționăm de la terțe părți, pentru a deduce preferințele dvs.

De asemenea, putem colecta informații în alte contexte care vă sunt aduse la cunoștință la momentul respectiv.

Ce informații despre dvs. colectăm?

Putem colecta diverse tipuri de informații despre dvs.:

  • informații despre comenzile dvs., inclusiv informații necesare pentru onorarea acestora
  • informații necesare pentru a oferi servicii de garanție
  • informații despre recomandările pe care le faceți
  • informații pe care ni le furnizați în formulare sau sondaje și informații similare pe care le furnizați terților pentru a ne fi transferate
  • informații despre locația dvs., dacă alegeți să ni le partajați (de exemplu, pe telefonul dvs. mobil)
  • informații despre vizitele dvs. la magazinele sau evenimentele noastre (sau la magazinele sau evenimentele altor persoane cu care colaborăm)
  • informații pe care ni le oferiți în comunicările (de exemplu, apeluri telefonice, chat, e-mailuri, mesaje SMS) pe care le purtați cu centrele de contact
  • informații despre preferințele și interesele dvs. (inclusiv informații pe care le deducem din alte informații, de exemplu, din informații statistice)
  • informații necesare pentru verificarea vârstei
  • informații generate de dispozitivul dvs. electronic (de exemplu, IQOS), dacă alegeți să ni le partajați
  • informații despre experiențele dvs. cu utilizarea produselor și serviciilor noastre
  • informații statistice despre dvs. (de exemplu, informații statistice despre persoane din anumite zone geografice).

Informațiile pe care le colectăm direct de la dvs. vor reieși din contextul în care le furnizați. De exemplu:

  • dacă comandați un produs de la noi printr-un punct de contact, furnizați numele dvs., datele de contact, datele de facturare, metodele de plată și produsele pe care le-ați ales, astfel încât să putem onora comanda dvs.;
  • puteți furniza informații despre preferințele, interesele și experiențele dvs. legate de produse, astfel încât să vă putem oferi produse și servicii care vă vor interesa și să ne îmbunătățim produsele și serviciile;
  • dacă faceți o programare pentru a vă întâlni cu noi (sau cu o persoană care oferă asistență pentru produsele sau serviciile noastre), este posibil să colectăm numele și datele dvs. de contact;
  • putem colecta informații care ne permit să verificăm vârsta dvs., de exemplu o copie a unui document de identitate sau a imaginii dvs. faciale (fie sub formă de fotografie, fie sub formă de filmare);
  • dacă ați descărcat una dintre aplicațiile noastre, vă putem solicita să utilizați locația (chiar și atunci când aplicația este închisă sau nu este utilizată) pentru anumite caracteristici. De exemplu, caracteristica „Găsește IQOS” vă ajută să găsiți dispozitivul dacă îl pierdeți și nu va funcționa corect dacă nu vă comunicați locația. Nu păstrăm datele despre locație. Acestea vor fi utilizate numai pentru a permite aceste caracteristici și numai dacă sunteți de acord să partajați aceste date, fiind de acord cu divulgările respective în aplicație;
  • dacă comunicați cu unul dintre centrele noastre de contact, ne puteți oferi informații, de exemplu, despre experiențele dvs. cu utilizarea produselor și a serviciilor noastre, pentru a ne permite să răspundem solicitărilor dvs.

Informații pe care le colectăm de pe un dispozitiv electronic, dacă alegeți să ne trimiteți informațiile. Acestea pot include, pentru un dispozitiv electronic PMI, informaţii despre: (i) dispozitivul în sine (cum ar fi numărul de serie al deținătorului, numărul de serie al încărcătorului, versiunea firmware, erorile dispozitivului); şi (ii) utilizarea dispozitivului [cum ar fi numărul de articole consumabile (de exemplu, pentru dispozitivul IQOS), numărul de curăţări, utilizarea bateriei, numărul de pufăituri şi datele privind durata de viaţă a dispozitivului (inclusiv valorile cumulative şi mărcile temporale pentru fiecare dintre cele menționate anterior)].

Informațiile pe care le colectăm automat se vor referi, în general, la:

  • detalii despre vizita sau apelul dvs. (cum ar fi ora, data și durata);
  • înregistrări (acolo unde este permis) ale apelurilor sau vizitelor dvs. la punctele de contact PMI, pe care le putem transcrie în format text;
  • într-un punct de vânzare sau la un eveniment (inclusiv zone din imediata vecinătate): cât de frecvent vizitați, ce zone vizitați și cât timp și ce achiziții faceți;
  • utilizarea punctelor de contact PMI digitale (cum ar fi paginile pe care le vizitați, pagina de pe care ați venit și pagina la care ați mers atunci când ați părăsit site-ul, termenii de căutare introduși sau linkurile pe care ați făcut clic în cadrul punctului de contact, când deschideți prima dată punctul de contact, cât timp îl utilizați și cum interacționați cu mesajele pe care vi le trimitem sau cu reclamele pe care vi le afișăm); putem utiliza module cookie și tehnologii de urmărire similare (cum ar fi pixeli/semnalizatoare web) în acest sens;
  • utilizarea de către dvs. a site-urilor terțe, unde informațiile colectate vor fi similare cu cele descrise la punctul de mai sus [putem utiliza module cookie și tehnologii de urmărire similare (cum ar fi pixeli/semnalizatoare web) pentru a face acest lucru];
  • dispozitivul dvs. mobil sau desktop și software-ul [cum ar fi adresa dvs. IP sau identificatorul unic al dispozitivului (de exemplu, identificatorul publicitar mobil, MAID, sau identificatorul Android, SSAID), date de localizare (fie locaţia dvs. generală – derivată din adresa dvs. IP, în acest caz informațiile pe care le avem vor fi generale, de ex., oraşul în care vă aflaţi –, fie locația dvs. exactă (dacă alegeți să o partajați cu noi în scopurile specificate, de ex., instrumentul de localizare a magazinului)), marca și modelul dispozitivului, setările de afișare ale monitorului dvs., tipul de browser, sistemul de operare, (unele dintre ele pot fi utilizate în „amprentarea digitală” (a se vedea în ce scopuri folosim informațiile despre dvs., mai jos)) și detalii despre orice module cookie (sau tehnologii similare) pe care este posibil să le fi stocat pe dispozitivul dvs.]; și
  • dacă ne returnaţi dispozitivul dvs. electronic PMI sau îl aduceţi la unul dintre magazinele noastre, deoarece este defect şi alegeţi să ne comunicați datele pe care le deţine (aşa cum se menționează mai sus), putem extrage datele respective de pe dispozitiv.

Informațiile pe care le colectăm de la terți vor consta în general din informații disponibile public (cum ar fi preferințele, interesele și experiențele dvs.), de exemplu, din postări publice de pe rețelele de socializare.

Scopurile în care utilizăm informațiile despre dvs., cu metode corespunzătoare de colectare și temei juridic pentru utilizare sunt:

Scopul

Metoda de colectare și temeiul juridic pentru prelucrare

Respectarea obligațiilor reglementare

  • verificarea vârstei şi a situației dvs. de utilizator al produselor noastre [în funcţie de ţară şi de punctul de contact PMI, acesta poate fi un proces manual sau automat; în unele ţări, veţi încărca sau ne veţi oferi acces la imaginea dvs. facială (fotografie/înregistrare video), pe care computerele o vor analiza pentru a determina automat vârsta dvs. (dar fără a vă identifica)].

Aceste informații ne sunt furnizate în general direct de către dvs.

Noi le utilizăm deoarece este necesar pentru să ne îndeplinim o obligație legală de a vinde produse numai adulților sau, în țările în care nu există o astfel de obligație legală, deoarece avem un interes profesional legitim de a vinde produsele noastre numai adulților, interes asupra căruia nu prevalează interesele, drepturile și libertățile dvs. de a proteja informațiile despre dvs.

Împrumutarea sau comercializarea produselor noastre

  • pentru a vă onora comenzile (inclusiv pentru a trimite chitanțe);
  • pentru a vă prelucra plățile;
  • pentru a oferi servicii de garanție și asistență.

Aceste informații ne sunt furnizate în general direct de dvs. (de obicei, numele, adresa, adresa de e-mail, informațiile despre plată).

Le utilizăm pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs. în calitate de cumpărător sau împrumutător al produselor noastre.

Furnizarea de servicii de asistență pentru vânzări și produse

  • pentru a răspunde întrebărilor și solicitărilor dvs., precum și pentru a obține informații despre experiențele dvs. cu produsele și serviciile noastre;
  • pentru a coresponda cu dvs.;
  • pentru administrare generală și depanare;
  • pentru administrarea programelor de loialitate.

Aceste informaţii ne sunt furnizate în general direct de dvs., dar pot fi combinate cu informaţiile pe care le colectăm automat (de exemplu, utilizând tehnologii precum module cookie şi semnalizatoare web/pixeli pentru a monitoriza utilizarea de către dvs. a punctelor de contact PMI şi a e-mailurilor de la noi) sau prin utilizarea de tehnologii similare pentru a monitoriza utilizarea de către dvs. a punctelor de contact ale terţilor; şi (dacă legea permite) cu informaţii pe care le obținem de la terţe părţi (cum ar fi postările publice de pe reţelele de socializare).

Noi le utilizăm pentru că avem un interes profesional legitim de a le furniza clienților noștri servicii de asistență pentru vânzări și produse, care nu prevalează asupra intereselor, a drepturilor și a libertăților dvs. de a proteja informațiile despre dvs.

Comercializarea produselor (în cazurile permise de lege)

  • pentru a înțelege preferințele dvs. (cum ar fi produsele sau evenimentele care vă pot interesa sau care pot fi mai adaptate nevoilor dvs.) și, dacă legea permite, pentru a vă transmite comunicări personale de marketing;
  • pentru a înțelege dacă vă interesează în continuare campaniile noastre de marketing și dacă doriți să primiți în continuare materialele noastre de marketing;
  • pentru a administra programele de loialitate și recomandare;
  • pentru a vă invita la şi pentru a administra sondaje sau campanii de cercetare de piaţă;
  • pentru cercetarea de piață și pentru a demonstra practicile corecte de cercetare de piață;
  • pentru dezvoltarea strategiilor de marketing
  • pentru administrarea campaniilor de marketing
  • pentru a vă personaliza experienţa privind punctele de contact PMI (de exemplu, pentru a vă personaliza vizita, cum ar fi prin mesaje de întâmpinare sau sugestii care v-ar putea interesa).

Aceasta va fi, de obicei, o combinație de informații pe care ni le furnizați (de exemplu, numele și datele dvs. de contact și cele de pe rețelele de socializare); informații pe care le colectăm automat (de exemplu, utilizarea tehnologiei – cum ar fi modulele cookie și semnalizatoarele web/pixelii – pentru a monitoriza utilizarea de către dvs. a punctelor de contact PMI și a mesajelor electronice, de ex., e-mail-uri și SMS-uri transmise de noi) și folosirea unor tehnologii similare pentru a monitoriza utilizarea de către dvs. a punctelor de contact terțe; și (acolo unde legea permite) informații pe care le obținem de la terți (cum ar fi postările publice de pe rețelele de socializare).

Le utilizăm deoarece:

  • avem consimțământul dvs. pentru a face acest lucru (aceste cazuri vor reieși clar din context); sau
  • avem un interes profesional legitim pentru a ne comercializa produsele, pentru a opera puncte de contact PMI, pentru a vă personaliza experienţele şi pentru a înţelege dacă doriţi să primiţi în continuare materialele noastre de marketing, în moduri asupra cărora nu prevalează interesele, drepturile şi libertăţile dvs. de a proteja informaţiile despre dvs.

Comercializarea produselor (în cazurile permise de lege)

  • pentru a vă oferi informaţii despre şi pentru a gestiona afiliaţii PMI, promoţiile, produsele şi serviciile acestora, punctele de desfacere, evenimentele şi reglementarea produselor noastre;
  • pentru a vă personaliza experiența de marketing oferită de noi, de exemplu, prin mesaje și oferte personalizate pe care vi le trimitem sau prin reclamele pe care vi le afișăm;
  • pentru dezvoltarea și îmbunătățirea instrumentelor pentru urmărirea acestor scopuri.

Aceasta va fi, de obicei, o combinație între informațiile pe care ni le furnizați (de exemplu, numele și datele dvs. de contact și cele de pe rețelele de socializare); informații pe care le colectăm automat (de exemplu, utilizarea tehnologiei – cum ar fi modulele cookie și semnalizatoarele web/pixelii – pentru a monitoriza utilizarea de către dvs. a punctelor de contact PMI și a mesajelor electronice – de ex., e-mailuri și SMS-uri – transmise de noi) și utilizarea unor tehnologii similare pentru a monitoriza utilizarea de către dvs. a punctelor de contact terțe; și (în măsura permisă de lege) informații pe care le obținem de la terți (de ex., postări publice de pe rețelele de socializare şi informaţii statistice).

Le utilizăm în temeiul faptului că avem un interes profesional legitim de promovare, asupra căruia nu prevalează interesele, drepturile și libertățile dvs. de a proteja informațiile despre dvs.

În anumite țări, acolo unde legea impune, vă vom trimite aceste materiale în format electronic și le vom utiliza numai cu consimțământul dvs.

Utilizarea punctelor de contact PMI şi a dispozitivelor electronice PMI

pentru a vă permite să utilizaţi şi să vă îmbunătăţiţi experienţa în privința punctelor de contact PMI şi a dispozitivelor electronice PMI;

Aceste informații, dacă alegeți să ni le trimiteți, ne vor fi trimise fie direct, folosind propria conexiune a dispozitivului la internet, fie prin intermediul uneia dintre aplicațiile noastre pe care le puteți descărca.

Acestea pot include informaţii despre: (i) dispozitivul în sine (cum ar fi numărul de serie al deținătorului, numărul de serie al încărcătorului, versiunea firmware, erorile dispozitivului); şi (ii) utilizarea dispozitivului (cum ar fi numărul de batoane HEET din tutun, pentru dispozitivele IQOS, numărul de curăţări, utilizarea bateriei, numărul de pufăituri şi datele privind durata de viaţă a dispozitivului, inclusiv valorile cumulative şi mărcile temporale pentru fiecare dintre cele menționate anterior).

Le utilizăm fie deoarece (a) avem un interes profesional legitim de a vă furniza puncte de contact PMI şi dispozitive electronice PMI şi de a vă oferi această asistență, interes asupra căruia nu prevalează interesele, drepturile şi libertăţile dvs. de a vă proteja informaţiile; fie deoarece (b) ați fost de acord cu privire la aceste utilizări (aceste cazuri vor reieși clar din context).

Asistență în toate scopurile de mai sus

  • administrarea conturilor dvs.;
  • pentru a vă permite să utilizaţi punctele de contact PMI (de exemplu, pentru a vă permite să rămâneţi conectat la secţiuni ale unui punct de contact care sunt rezervate numai utilizatorilor autorizaţi, pentru administrarea preferinţelor dvs. lingvistice, pentru asocierea coşului de cumpărături cu dvs. și pentru a permite anumite caracteristici ale punctului de contact PMI, de ex., caracteristica „Găseşte-mi IQOS” – dacă ați ales să partajaţi locaţia);
  • pentru corespondența cu dvs.;
  • pentru gestionarea programărilor dvs. la noi sau cu o persoană care oferă asistență pentru produsele sau serviciile noastre (de exemplu, cu privire la un produs nou sau la serviciul post-vânzare);
  • pentru îmbunătățirea experiențelor;
  • pentru prevenirea fraudei (de exemplu, în contextul promoțiilor, al concursurilor și al sondajelor noastre, pentru a ne asigura că aceeași persoană nu participă de mai multe ori, sau în contextul comerțului electronic pentru a proteja informațiile titularului cardului);
  • pentru instruirea personalului și controlul calității (inclusiv utilizarea transcrierilor de înregistrări ale apelurilor către centrele de contact în scopul de a produce informații agregate) și pentru administrare și depanare.

Aceasta va fi, de obicei, o combinaţie de informaţii pe care ni le furnizaţi (de obicei, nume, parolă sau echivalent) şi informaţii pe care le colectăm automat (de exemplu, informaţii despre dispozitivul dvs. şi module cookie şi tehnologii de urmărire similare, „amprente digitale” conform descrierii de mai sus şi, acolo unde este permis, înregistrări ale apelurilor dvs. şi ale transcrierilor acelor înregistrări sau ale vizitelor la punctele de contact PMI).

Le utilizăm în temeiuri care corespund scopului utilizării informațiilor pe care le susținem. De exemplu, în cazul în care vă administrăm contul spre a oferi asistență pentru o achiziție sau a furniza servicii post-vânzare, utilizăm informațiile pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs. în calitate de cumpărător al produselor noastre; în cazul în care administrăm contul dvs. pentru a vă prezenta produsele noastre, susținem inițiativele de marketing și, prin urmare, utilizăm aceste informații în temeiul faptului că avem un interes profesional legitim de a ne comercializa produsele, interes asupra căruia nu prevalează interesele, drepturile și libertățile dvs. de a vă proteja informațiile etc.

Analize de afaceri și îmbunătățiri

  • pentru a ne permite nouă sau partenerilor noştri de afaceri să vă informăm cu privire la potenţialele oportunităţi de a vă implica în promovarea produselor PMI;
  • în scopuri de analiză a activității, statistice sau ştiinţifice (inclusiv pentru îmbunătăţirea produselor PMI – pentru datele colectate de pe dispozitive electronice, acest lucru se va aplica numai dacă aţi ales să ne trimiteţi informaţiile în aceste scopuri –, a serviciilor, a punctelor de vânzare a produselor PMI, a evenimentelor, a punctelor de contact PMI digitale şi a informaţiilor pe care noi sau afiliaţii noştri le furnizăm clienţilor noştri).

Aceasta va fi, de obicei, o combinaţie de informaţii pe care ni le furnizaţi (cum ar fi informaţii din comunicările dvs. cu punctele de contact PMI; sau informaţii demografice, de ex., vârsta, sexul și orașul în care locuiți); informații pe care le colectăm de pe dispozitivul dvs. electronic (care, pentru dispozitivele electronice PMI, vor include informații despre dispozitivul dvs. electronic și utilizarea de către dvs. a acestuia, dar, în cazul în care vă solicităm consimțământul pentru utilizarea anumitor date, nu vom utiliza aceste date în aceste scopuri, cu excepția cazului în care v-ați dat consimțământul pentru aceasta); informațiile pe care le colectăm automat; și (acolo unde legea permite) informațiile pe care le obținem de la terți. Acolo unde avem mai multe tipuri de informaţii din aceste categorii, le vom combina pentru a ne îmbunătăţi analiza.

Le utilizăm deoarece:

  • avem consimțământul dvs. pentru a face acest lucru (aceste cazuri vor reieși clar din context); sau
  • avem un interes legitim de afaceri pentru a analiza şi a ne îmbunătăţi performanţele profesionale, produsele noastre, punctele de contact PMI, punctele de vânzare şi evenimentele şi pentru a invita alte persoane să se implice în promovarea produselor PMI, interes asupra căruia nu prevalează interesele, drepturile şi libertăţile de a proteja informaţiile despre dvs.

În cazul în care utilizarea de către noi a informațiilor despre dvs. nu se bazează pe unul dintre temeiurile juridice de mai sus sau în cazul în care legea impune acest lucru, vă vom solicita consimțământul înainte de a prelucra informațiile (aceste cazuri vor reieși clar din context).

În unele cazuri, putem utiliza informații despre dvs. în moduri care nu sunt descrise mai sus. În acest caz, vom furniza o declarație suplimentară privind confidențialitatea, care explică o astfel de utilizare. Trebuie să citiți orice declarație suplimentară împreună cu prezenta declarație.

 

Cu cine partajăm informațiile dvs. și în ce scopuri?

Putem partaja informații despre dvs. cu:

  • afiliaţii PMI;
  • terţe părţi care furnizează către dvs. sau afiliații PMI produse sau servicii;
  • partenerii de afaceri și agențiile de publicitate atent selectate ale afiliaților PMI (în zone asociate cu produsele noastre sau în concordanță cu stilul și imaginea acestora), astfel încât acestea să vă poată contacta cu oferte despre care consideră că v-ar putea interesa, în conformitate cu preferințele dvs.; și
  • alte terțe părți, dacă acest lucru este impus sau permis de lege.

Partajăm informații despre dvs. cu alte persoane numai în conformitate cu legile aplicabile. Astfel, în cazul în care legea impune consimțământul dvs., vom solicita mai întâi acest lucru.

Partajarea datelor cu alţi afiliaţi PMI

  • Informaţiile despre dvs. vor fi partajate cu Philip Morris Products S.A. (din Neuchâtel, Elveţia), care constituie locul central de administrare a prelucrării datelor cu caracter personal pentru afiliaţii PMI. Philip Morris Products S.A. prelucrează informaţiile despre dvs. în toate scopurile descrise în prezenta declarație.
  • Informaţiile despre dvs. pot fi partajate cu afiliatul PMI care este responsabil pentru ţara în care locuiţi (dacă acesta nu a fost afiliatul PMI care a colectat informaţiile pentru prima dată) în toate scopurile descrise în prezenta declarație.
  • Informaţiile despre dvs. pot fi partajate cu orice alt afiliat PMI pe care îl contactaţi (de exemplu, dacă călătoriţi şi doriţi să ştiţi de unde să cumpăraţi produse PMI într-o altă ţară sau unde să găsiţi servicii sau asistență pentru produsele PMI) pentru a vă îmbunătăţi serviciile.
  • Detaliile privind afiliaţii PMI şi țările în care aceştia își desfășoară activitatea sunt disponibile prin intermediul site-ului nostru. 

Puncte suplimentare specifice fiecărei țări

În funcție de țara în care vă aflați, ne dorim să fiți la curent cu câteva aspecte suplimentare.

Dacă sunteți în Japonia, aflați mai multe...

Dacă sunteţi în Japonia, reţineţi că partajăm informaţii despre dvs., în scopurile descrise în prezenta declarație, cu alţi afiliaţi PMI pe baza „uzului comun” în temeiul legilor japoneze privind protecţia datelor. Când procedăm astfel, Philip Morris Japan Limited va continua să gestioneze informaţiile dvs. personale în mod responsabil şi le solicităm persoanelor cu care partajăm datele să procedeze la fel. În plus, dacă se află în afara Japoniei, luăm măsuri rezonabile în conformitate cu legile și reglementările relevante.

Partajarea datelor cu terții

În măsura permisă de legea aplicabilă, putem partaja informaţii despre dvs. cu terţe părţi care furnizează produse sau servicii afiliaţilor PMI (cum ar fi consilieri, furnizori de servicii de plată, furnizori de servicii de livrare, comercianţi cu amănuntul, furnizori de servicii de coaching privind produsele, furnizori de servicii de informaţii şi furnizori de servicii de verificare a vârstei).

În măsura permisă de legea aplicabilă, putem partaja informaţii despre dvs. cu partenerii de afaceri şi agenţiile de publicitate ale afiliaţilor PMI selectate cu atenţie (în conformitate cu tipul de lucruri pe care le-aţi putea asocia cu produsele noastre, de exemplu, deoarece au o imagine, un stil sau o funcţionalitate similare sau complementare), astfel încât aceştia să vă poată contacta pentru a vă prezenta produse, servicii şi promoţii despre care consideră că v-ar putea interesa, în conformitate cu preferinţele dvs.

Putem partaja informații despre dvs. cu alte părți terțe, atunci când este necesar sau permis de lege, de exemplu: autorități de reglementare; departamente guvernamentale; ca răspuns la o solicitare din partea autorităților de aplicare a legii sau a altor funcționari guvernamentali; atunci când considerăm că divulgarea este necesară sau adecvată pentru a preveni vătămarea fizică sau pierderea financiară sau în legătură cu o investigație a unei activități ilegale suspectate sau reale; și în contextul restructurării organizaționale.

Puncte suplimentare specifice fiecărei țări

În funcție de țara în care vă aflați, ne dorim să fiți la curent cu câteva aspecte suplimentare.

Dacă vă aflați în Germania, aflați mai multe...

Dacă vă aflați în Germania, partajăm informații despre dvs. cu SCHUFA Holding AG, Kormoranweg 5, 65201 Wiesbaden., tel.: +49 611 92780, în scopul verificării vârstei. Pentru a afla mai multe despre modul în care prelucrează informațiile despre dvs., consultați declarația de confidențialitate a acestei societăți, aici.

Dacă sunteți în Japonia, aflați mai multe...

Dacă sunteți în Japonia, rețineți că partajăm informații despre dvs., în scopurile descrise în prezenta declarație, cu Dentsu Tech Inc. („Dentsu”) pe baza „uzului comun” în temeiul legilor japoneze privind protecţia datelor. Atunci când procedăm astfel, Philip Morris Japan Limited continuă să gestioneze informaţiile dvs. personale în mod responsabil şi îi solicităm societății Dentsu să procedeze în același mod.

Unde ar putea fi trimise informațiile despre dvs.?

La fel ca în cazul oricărei organizații multinaționale, transferăm informații la nivel global către afiliații și furnizorii noștri de servicii. Prin urmare, datele dvs. pot fi transferate în alte țări ca parte a operațiunilor noastre standard. Ori de câte ori transferăm datele dvs. în străinătate, vom limita accesul la datele dvs. numai la acele persoane care au nevoie să le consulte, vom prelucra datele dvs. în conformitate cu standardele noastre interne de protecție a datelor, le vom proteja în mod corespunzător și vom transfera informațiile numai în conformitate cu legile aplicabile privind confidențialitatea datelor. Atunci când datele sunt transferate, vom solicita părții destinatare să păstreze confidențialitatea datelor dvs., să le șteargă atunci când nu mai sunt necesare și să acționeze în conformitate cu prezenta declarație privind confidențialitatea. În consecință, informațiile despre dvs. pot fi transferate în afara jurisdicției dvs. De exemplu, dacă locuiți în UE, SEE, Regatul Unit, Australia sau Japonia, datele dumneavoastră pot fi prelucrate într-o altă țară.

Atunci când se utilizează informațiile descrise în prezenta declarație, informațiile despre dvs. pot fi transferate fie în interiorul, fie în afara țării sau a teritoriului în care au fost colectate, inclusiv într-o țară sau într-un teritoriu care este posibil să nu aibă standarde echivalente de protecție a datelor.

De exemplu, noi şi alţi afiliaţi PMI din UE şi SEE putem transfera date cu caracter personal către afiliaţii PMI sau către furnizorii lor de servicii din afara UE şi a SEE. În toate aceste cazuri, transferul va fi:

  • pe baza unei decizii privind caracterul adecvat emisă de Comisia Europeană;
  • supus măsurilor de protecție adecvate, de exemplu clauzelor contractuale standard ale UE sau regulilor corporative obligatorii; sau
  • cu consimțământul dvs. sau după cum este necesar pentru îndeplinirea obligațiilor din cadrul unui contract dintre dvs. și noi (sau pentru punerea în aplicare a măsurilor precontractuale adoptate la cererea dvs.) sau pentru încheierea sau aducerea la îndeplinire a unui contract încheiat în interesul dvs. între noi și o terță parte, cum ar fi în legătură cu aranjamentele de călătorie.

Pentru transferuri din Regatul Unit, în conformitate cu RGPD din Regatul Unit și cu îndrumările Information Commissioner’s Office (Biroului Comisarului pentru Informații).

În toate cazurile, în țările sau teritoriile respective se vor aplica măsurile de securitate adecvate pentru protecția informațiilor cu caracter personal, în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

Furnizorii noștri de servicii se află în multe țări din întreaga lume, inclusiv, în special în SEE, Elveția, SUA, Canada, India, Filipine, Indonezia și Australia.

Cum protejăm informațiile despre dvs.?

Implementăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a proteja informațiile cu caracter personal pe care le deținem împotriva divulgării, a utilizării, a modificării sau a distrugerii neautorizate. Atunci când este cazul, utilizăm criptarea și alte tehnologii care pot ajuta la securizarea informațiilor pe care le furnizați. De asemenea, solicităm furnizorilor noștri de servicii să respecte cerințele stricte privind confidențialitatea și securitatea datelor.

Cât timp vor fi păstrate informațiile despre dvs.?

Vom păstra informațiile despre dvs. pe perioada necesară pentru îndeplinirea scopurilor în care informațiile au fost colectate în conformitate cu standardele noastre interne de păstrare a datelor. După aceea, le vom şterge. Perioada va varia în funcție de scopurile în care au fost colectate informațiile. Rețineți că, în anumite circumstanțe, aveți dreptul de a ne solicita să ștergem informațiile. De asemenea, uneori suntem supuși unor obligații legale, avem obligația legală să păstrăm informațiile, de exemplu, în scopuri fiscale și contabile și să păstrăm informațiile pentru o perioadă minimă de timp stabilită sau să le ștergem după o perioadă maximă de timp stabilită.

De obicei, păstrăm datele pe baza criteriilor descrise în tabelul de mai jos. În cazul în care aceste perioade intră în contradicție cu obligațiile legale, de exemplu, în scopuri fiscale și contabile, care prevăd fie păstrarea informațiilor pentru o perioadă minimă stabilită, fie ștergerea acestora după o perioadă de timp maximă stabilită, vom aplica prevederile referitoare la perioadele stabilite.

Tip

Explicație/criterii tipice de păstrare

campanii de marketing adresate dvs. (inclusiv comunicări de marketing) (dacă utilizați puncte de contact digitale și sunteți la îndemână)

Majoritatea informațiilor din profilul dvs. de marketing sunt păstrate pe durata relației noastre de marketing cu dvs.; de exemplu, în timp ce continuați să utilizați puncte de contact digitale sau să răspundeți la comunicările noastre. Cu toate acestea, unele elemente ale profilului dvs. de marketing, cum ar fi evidențele despre modul în care interacționăm cu dvs., sunt eliminate în mod natural după o perioadă de timp, așadar le ștergem automat după perioade definite (de obicei, de 3 ani), după cum este adecvat scopului în care le-am colectat.

campanii de marketing adresate dvs. (inclusiv comunicările de marketing) (dacă nu mai sunteți în contact cu noi)

Acest scenariu este identic cu cel de mai sus, dar, dacă nu avem niciun contact cu dvs. pentru o perioadă lungă de timp (de obicei 2 ani), vom înceta să vă trimitem comunicări de marketing și vom șterge istoricul dvs. de răspunsuri la acestea. Acest lucru se va întâmpla, de exemplu, dacă nu faceți niciodată clic pe o invitație la un eveniment, dacă nu vă conectați la un punct de contact digital sau dacă nu contactați serviciul de asistență clienți în perioada respectivă. Motivul este că, în aceste circumstanțe, presupunem că preferați să nu primiți comunicările.

campanii de marketing adresate dvs. (inclusiv comunicările de marketing) (dacă nu puteți fi contactat)

Dacă v-ați înregistrat pentru a primi comunicări de marketing, dar informațiile pe care ni le furnizați pentru a vă contacta nu funcționează, vom păstra detaliile dvs. pe o perioadă de numai 1 an, pentru a vă permite să reveniți și să le corectați.

campanii de marketing adresate dvs. (inclusiv comunicări de marketing) (înregistrări incomplete)

Dacă începeți să vă înregistrați într-o bază de date, dar nu finalizați procesul (de exemplu, dacă nu finalizați procesul de verificare a vârstei sau nu acceptați condițiile de utilizare a punctului de contact), vă vom păstra datele (pentru a vă permite să reveniți și să finalizați procesul) timp de până la 30 de zile, în funcție de tipul de informații care lipsesc.

cercetări de piaţă

Dacă nu sunteți înregistrat la noi în alte scopuri (de ex., comunicări de marketing, garanție, asistență clienți) și utilizăm informațiile disponibile public despre dvs. pentru a înțelege piața sau preferințele dvs., vom păstra informațiile despre dvs. pe o perioadă scurtă de timp pentru a efectua respectiva cercetare de piață.

Dacă colectăm informații despre dvs. în alte contexte de cercetare de piață, vom păstra aceste informații:

  • în scopurile cercetării de piață respective, pentru perioada necesară în mod rezonabil (de obicei, nu mai mare de 1 an); și
  • în scopul de a demonstra practici corecte atât timp cât trebuie să putem demonstra acest lucru și vom analiza în mod regulat dacă scopul respectiv a fost atins pentru a stabili dacă păstrarea este încă necesară.

achiziţii, operațiuni privind loialitatea şi garanţie

Dacă achiziționați bunuri sau efectuați o operațiune privind loialitatea, vom păstra detaliile acesteia atât timp cât este necesar pentru finalizarea vânzării și pentru a respecta orice obligații legale (de exemplu, în scopuri fiscale și contabile de păstrare a evidențelor și în scopuri de prevenire a fraudei). Dacă vă înregistrați și pentru o garanție asociată unui dispozitiv, vom păstra aceste detalii atât timp cât este relevant pentru garanție.

asistență clienți

Dacă contactați serviciul de asistență clienți, vom face o înregistrare a problemei (inclusiv detalii despre solicitarea dvs. și răspunsul nostru) și o vom păstra cât timp aceasta rămâne relevantă pentru relația noastră, de exemplu dacă aveți nevoie să înlocuim un dispozitiv aflat în garanție sau dacă solicitările dvs. recente sunt relevante. Înregistrările temporare (de exemplu, o înregistrare automată a unui apel telefonic în care ne solicitați să vă direcționăm către un magazin de vânzare cu amănuntul) pot fi relevante numai până când sunt realizate mai multe înregistrări permanente și vor fi păstrate numai temporar.

auditul de sistem și prevenirea fraudei

Jurnalele privind auditul de sistem sunt păstrate de obicei pentru o perioadă de până la 6 luni pentru recuperarea sistemului și până la 10 ani pentru prevenirea fraudei.

analize ale activității

Păstrăm majoritatea datelor operaționale analitice pe durata relației noastre de marketing cu dvs., conform descrierii din primul rând al tabelului de mai sus. Cu toate acestea, unele elemente ale acestora, cum ar fi unele informații despre dispozitiv (dacă alegeți să ni le comunicați), dispar în mod natural după o perioadă de timp, astfel încât le ștergem automat după perioade definite, adecvate scopului în care le-am colectat.

date de pe dispozitiv

Păstrăm datele colectate de pe dispozitivul dvs. (în cazul în care alegeți să ni le comunicați) pentru diferite perioade, în funcție de scopurile în care le utilizăm:

  • îmbunătățirea produsului: 5 ani (sau mai puțin dacă vă ștergeți profilul de marketing)
  • analiză de afaceri: 5 ani (sau mai puțin dacă vă ștergeți profilul de marketing)
  • diagnosticări și upgrade-uri ale dispozitivului: sunt șterse imediat după furnizarea serviciului
  • demonstrarea unui tratament echitabil pentru un consumator: 10 ani

verificarea vârstei

Detaliile pe care ni le-ați comunicat pentru a vă vârsta sunt șterse după ce am finalizat procesul de verificare. Aplicăm mai multe procese în acest sens, iar perioada de păstrare variază în funcție de procesul urmat, de la câteva minute la șase luni. De asemenea, păstrăm câteva detalii separat, în scopuri de prevenire a fraudei – a se vedea mai sus.

recunoaşterea vârstei utilizând analiza computerizată (aceasta poate fi utilizată dacă solicitaţi informaţii despre produsele noastre)

Imaginea dvs. este ştearsă imediat după analiză (analiza durează doar câteva secunde).

Ce drepturi și opțiuni aveți?

Este posibil să aveți unele sau toate drepturile următoare cu privire la informațiile despre dvs. pe care le deținem:

  • ne solicitați să vă oferim acces la acestea;
  • ne solicitați să le rectificăm, să le actualizăm sau să le ștergem;
  • ne solicitați să restricționăm utilizarea acestora, în anumite circumstanțe;
  • vă opuneți utilizării acestora de către noi, în anumite circumstanțe;
  • vă retrageți consimțământul pentru utilizarea acestora de către noi;
  • portabilitatea datelor, în anumite circumstanțe;
  • refuzați utilizarea de către noi a datelor pentru marketing direct; și
  • depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere din țara dvs. (dacă există).

Vă oferim modalități ușoare de a vă exercita aceste drepturi, cum ar fi linkuri de „dezabonare” sau vă oferim o adresă de contact în mesajele pe care le primiți.

Este posibil ca unele aplicații mobile pe care le oferim să vă trimită mesaje push, de exemplu despre produse sau servicii noi. Puteți dezactiva aceste mesaje din setările telefonului sau aplicației.

Drepturile pe care le aveți depind de legile țării dvs. Dacă vă aflați în Regatul Unit, Uniunea Europeană sau Spațiul Economic European, veți avea drepturile prevăzute în tabelul de mai jos. Dacă vă aflați în altă regiune, ne puteți contacta (consultați paragraful „Pe cine trebuie să contactați pentru întrebări?” de la sfârșitul acestei notificări) pentru a afla mai multe.

Dreptul cu privire la informațiile despre dvs. pe care le deținem

Detalii suplimentare (notă: se aplică anumite limite legale pentru toate aceste drepturi)

De a ne solicita să vă oferim acces la ele

Aceasta este confirmarea:

  • faptului dacă prelucrăm sau nu informații despre dvs.;
  • numelui și a datelor noastre de contact;
  • scopului prelucrării;
  • categoriilor de informații vizate;
  • categoriilor de persoane cu care partajăm informațiile și, dacă o persoană se află în afara Regatului Unit/UE/SEE și nu beneficiază de o decizie privind caracterul adecvat a Comisiei Europene, a măsurilor de protecție adecvate pentru protejarea informațiilor;
  • (dacă o deținem) a sursei informațiilor, dacă nu le-am colectat de la dvs.;
  • (în măsura în care îl aplicăm, fapt care v-au fost adus la cunoștință) a existenței unui proces decizional automatizat, inclusiv a creării de profiluri, care produce efecte juridice asupra dvs. sau vă afectează semnificativ într-un mod similar și a informațiilor despre logica implicată, precum și a semnificației și a consecințelor preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru dvs.; și
  • a criteriilor pentru stabilirea perioadei pentru care vom stoca informațiile.

La solicitarea dvs., vă vom furniza o copie a informațiilor despre dvs. pe care le utilizăm (cu condiția ca acest lucru să nu afecteze drepturile și libertățile altor persoane).

De a ne solicita să le rectificăm sau să le actualizăm

Acest lucru se aplică dacă informațiile pe care le deținem sunt incorecte sau incomplete.

De a ne solicita să le ștergem și, în unele cazuri, o prelungire a acestui drept, dreptul de a fi uitat

Acest lucru se aplică dacă:

  • informațiile pe care le deținem nu mai sunt necesare în legătură cu scopurile în care le utilizăm;
  • utilizăm informațiile pe baza consimțământului dvs. și vă puteți retrage consimțământul (în acest caz, ne vom aminti să nu vă mai contactăm, decât dacă ne spuneți că doriți să ștergem toate informațiile despre dvs., caz în care vom respecta dorințele dvs.);
  • folosim informațiile pe baza interesului legitim și constatăm că, în urma obiecției dvs., nu avem un interes prioritar de a continua să le utilizăm;
  • informațiile au fost obținute sau utilizate ilegal; sau
  • pentru a respecta o obligație legală.

De a ne solicita să restricționăm prelucrarea acestora

Acest drept se aplică temporar, în timp ce analizăm cazul dvs., dacă dvs.:

  • contestați acuratețea informațiilor pe care le utilizăm; sau
  • ați obiectat față de utilizarea de către noi a informațiilor în baza interesului legitim

(dacă utilizați dreptul dvs. în aceste cazuri, vă vom informa înainte de a utiliza din nou informațiile).

Acest drept se aplică și dacă:

  • utilizarea noastră este ilegală și vă opuneți ștergerii datelor; sau
  • nu mai avem nevoie de date, dar le solicitați pentru a instrumenta o acțiune în instanță.

De a vă opune prelucrării de către noi

Aveți două drepturi în această privință:

  1. dacă utilizăm informațiile despre dvs. pentru marketing direct: puteți „refuza” (fără a fi necesar să vă justificați) și vom respecta solicitarea dvs.; și
  2. dacă utilizăm informațiile despre dvs. pe baza interesului legitim în alte scopuri decât pentru marketingul direct, vă puteți opune utilizării acestora de către noi în aceste scopuri, oferind o explicație a situației dvs. specifice și vom lua în considerare obiecția dvs.

De a vă retrage consimțământul privind utilizarea de către noi a acestora

Acest lucru se aplică dacă temeiul juridic în baza căruia utilizăm informațiile despre dvs. este consimțământul dvs. Aceste cazuri vor reieși clar din context (de exemplu, dacă v-ați exprimat consimțământul folosind centrul de preferințe din una dintre aplicațiile noastre, vă puteți retrage consimțământul prin dezactivarea butonului de comutare corespunzător).

Portabilitatea datelor

Dacă:

  1. ne-ați furnizat date; și
  2. folosim datele respective, prin mijloace automatizate și în baza consimțământului dvs., sau în baza îndeplinirii obligațiilor noastre contractuale față de dvs.,

atunci aveți dreptul de a primi datele înapoi de la noi într-un format utilizat în mod obișnuit și dreptul de a ne solicita să transmitem datele unei alte persoane, dacă acest lucru este fezabil din punctul de vedere tehnic.

De a depune o plângere la autoritatea de supraveghere din țara dvs.

Dacă aveți o reclamație, vom depune eforturi pentru a o rezolva direct. Ne puteți contacta folosind detaliile de contact la care se face legătură la începutul prezentei declarații, înainte de a contacta o autoritate de supraveghere.

Dacă doriți să contactați o autoritate de supraveghere, coordonatele sunt următoarele:

  • Pentru Uniunea Europeană sau Spațiul Economic European, puteți contacta autoritatea locală, așa cum este listată pe site-ul Europa, prin intermediul acestui link. Dacă nu sunteți sigur cine este autoritatea de supraveghere din jurisdicția dvs., contactați-ne folosind coordonatele la care se face trimitere în partea de sus a acestei pagini.
  • Pentru Regatul Unit, puteți contacta Information Commissioner’s Office (Biroul Comisarului pentru Informații) prin intermediul acestui link.
  • Pentru alte țări, consultați site-ul autorității din țării dvs.

Dacă nu sunteți sigur cine este autoritatea de supraveghere din jurisdicția dvs., contactați-ne folosind coordonatele la care se face trimitere în partea de sus a acestei pagini.

Puncte suplimentare specifice fiecărei țări

În funcție de țara în care vă aflați, este posibil să aveți anumite drepturi suplimentare.

Dacă vă aflaţi în Australia, aflaţi mai multe...

Dacă vă aflaţi în Australia, următoarele informaţii suplimentare sunt valabile pentru dvs.:

  • dacă nu ne furnizați informațiile dvs. cu caracter personal, este posibil să nu vă putem furniza (după caz) informațiile, produsele sau serviciile pe care le solicitați; și
  • Politica noastră de confidențialitate (disponibilă aici) explică: (i) modul în care puteți accesa și corecta informațiile cu caracter personal pe care le deținem despre dvs.; (ii) modul în care puteți depune o plângere cu privire la gestionarea de către noi a informațiilor dvs. cu caracter personal; și (iii) modul în care vom gestiona orice reclamație.

Dacă vă aflaţi în Franţa, aflaţi mai multe...

Dacă vă aflați în Franța, aveți dreptul de a ne furniza instrucțiuni cu privire la informațiile pe care le deținem despre dvs. în cazul decesului dvs. (în special dacă ar trebui să le stocăm sau să le ștergem și dacă alții ar trebui să aibă dreptul să le vadă). Puteţi:

  • să transmiteți instrucțiuni generale unui furnizor de servicii digitale înregistrat la autoritatea de supraveghere franceză pentru protecția datelor (numită „CNIL”) (aceste instrucțiuni se aplică tuturor utilizărilor informațiilor despre dvs.); sau
  • să ne dați instrucțiuni specifice care se aplică numai în privința utilizării de către noi a informațiilor despre dvs.
  • Instrucțiunile dvs. ne pot impune să transferăm informații despre dvs. către o terță parte (dar, în cazul în care informațiile conțin informații despre alte persoane, obligația noastră de a respecta și drepturile lor privind confidențialitatea ar putea însemna că nu putem urma exact instrucțiunile dvs.). Puteți desemna o terță parte care să fie responsabilă pentru respectarea instrucțiunilor dvs. Dacă nu desemnați un terț în acest mod, succesorii dvs. (cu excepția cazului în care specificați altfel în instrucțiunile dvs.) vor avea dreptul de a exercita drepturile dvs. asupra informațiilor care vă privesc după decesul dvs.:

pentru a vă administra patrimoniul (caz în care succesorii dvs. vor putea accesa informații despre dvs. pentru a identifica și a obține informații care ar putea fi utile pentru administrarea patrimoniului dvs., inclusiv a oricăror bunuri digitale sau date care ar putea fi considerate o amintire familială care pot fi transferate succesorilor dvs.); și

pentru a vă asigura că părțile care utilizează informații despre dvs. iau în considerare decesul dvs. (cum ar fi închiderea contului dvs. și restricționarea utilizării sau a actualizării informațiilor despre dvs.).

  • Vă puteți modifica sau revoca instrucțiunile în orice moment. Pentru informații suplimentare privind prelucrarea informațiilor despre dvs. în caz de deces, consultați articolul 40-1 din Legea 78-17 din 6 ianuarie 1978. Când decedați, în mod implicit, veți înceta să utilizați contul dvs. și vom șterge informațiile despre dvs. în conformitate cu politicile noastre de păstrare (consultați paragraful „Cât timp vor fi păstrate informațiile despre dvs.?” pentru detalii).

Dacă vă aflaţi în Filipine, aflaţi mai multe...

Dacă vă aflați în Filipine, este posibil să aveți drepturi suplimentare față de cele prevăzute în prezenta declarație, în conformitate cu Legea privind confidențialitatea datelor din Filipine și cu normele și reglementările de implementare a acesteia, inclusiv cu avizul consultativ nr. 2018-031 al Biroului pentru Politica de confidențialitate din cadrul National Privacy Commission (Comisia Națională de Confidențialitate).

Pe cine contactați dacă aveți întrebări?

Dacă aveţi întrebări sau doriţi să vă exercitaţi oricare dintre drepturile dvs., puteţi găsi datele de contact ale afiliatului PMI relevant şi, dacă este cazul, ale responsabilului cu protecţia datelor la începutul prezentei declarații. De asemenea, detaliile de contact vor fi furnizate în orice comunicare pe care o persoană afiliată PMI v-o trimite.

Dacă în țara dvs. există o autoritate de protecție a datelor, aveți dreptul să o contactați pentru orice întrebări sau preocupări. În cazul în care afiliatul PMI relevant nu poate răspunde la întrebările sau preocupările dvs., puteţi avea, de asemenea, dreptul de a vă adresa unei instanțe judiciare naţionale.

Modificări aduse prezentei declarații

Putem actualiza periodic prezenta declarație (și orice declarație suplimentară privind confidențialitatea). În cazul în care legea impune acest lucru, vă vom informa cu privire la modificări; totodată, în cazul în care legea impune acest lucru, vom obține și consimțământul dvs. cu privire la modificări. 

Ultima modificare 22 noiembrie 2021