Introdu data nașterii pentru a confirma că ești un utilizator adult (peste 18 ani) de produse cu nicotină, rezident în România.

CONFIRMĂ

Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.

Acest website conține informații despre produsele fără fum ale Philip Morris Trading SRL, destinate exclusiv adulților din România care altfel ar continua să folosească alte produse cu nicotină convenționale (i.e. care nu sunt fără fum). Produsele fără fum nu sunt alternative pentru renunțarea la consumul de produse cu nicotină convenționale, și nu au fost create ca facilitatori pentru o astfel de renunțare. Produsele fără fum nu sunt lipsite de riscuri și conțin nicotină, care creează dependență. Vă rugăm să vizitați pagina "Important" pentru informații suplimentare despre riscurile IQOS.

Regulamentul Oficial al Campaniei Promoţionale

„Cumpără şi înregistrează un dispozitiv IQOS/ lil SOLID”




SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL ŞI REGULAMENTUL CAMPANIEI PUBLICITARE

Campania publicitară „Cumpără şi înregistrează un dispozitiv IQOS/ lil SOLID” (numită în cele ce urmează „Campania”) este organizată de Philip Morris Trading S.R.L (numită în prezentul Regulament “Organizatorul”), cu sediul în Otopeni, Str. Horia, Cloşca şi Crişan nr. 83-105, clădirea A, Judeţul Ilfov, România, cu punct de lucru în Bucureşti, Strada Nicolae Filipescu nr.28, Sector 2, înmatriculată la Registrul Comerţului sub numărul J23/511/2004 având CUI RO 4888165. Participanţii la această Campanie promoţională sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial.

Regulamentul Oficial este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant, pe perioada de desfăşurare a Campaniei, în magazinele participante.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfăşurării Campaniei, cu menţiunea că eventualele modificări vor fi aduse la cunoştinţa participanţilor cu cel puţin 24 de ore înainte de a intra în vigoare.

Termenii menţionaţi în prezentul regulament prevalează oricăror altor comunicări şi/sau informaţii existente pe ambalajele produselor participante şi/sau alte materiale informative.

SECŢIUNEA 2. ARIA GEOGRAFICĂ DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI. PRODUSE PARTICIPANTE

Campania publicitară este organizată şi se desfăşoară pe teritoriul României, în locațiile selectate din reţelele de magazine şi/sau staţii de distribuţie carburanţi sau alte magazine partenere IQOS unde se comercializează dispozitivele IQOS ILUMA/lil SOLID (denumite în continuare „Magazine Participante”). Listele cu Magazinele participante pot fi consultate la urmatoarele linkuri: https://heatnotburn.ro/lista_locatii/lista1/ (pentru locatiile unde se poate accesa mencanismul de participare prevazut la Sectiunea 5 lit. a sau b de mai jos) - “Lista 1” si https://heatnotburn.ro/lista_locatii/lista2/ (pentru locatiile unde se poate accesa mencanismul de participare prevazut la Sectiunea 5 lit. c sau d de mai jos) - “Lista 2”. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica lista cu Magazine Participante.

La Campania publicitară participă dispozitivele de încălzit tutun comercializate de Philip Morris Trading pe teritoriul României: IQOS ILUMA şi lil SOLID (denumite in continuare “Produsele Participante”).

Beneficiile acordate prin intermediul prezentei Campanii publicitare sunt distincte şi nu se cumulează cu alte oferte comerciale de vânzare dispozitive de tip IQOS ILUMA şi/sau lil SOLID.

SECŢIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania va începe la data de 01 ianuarie 2025, ora 00:00:00 şi se va derula zilnic în intervalul orar 00:00:00 – 23:59:59 (inclusiv), până la data de 31 decembrie 2025 ora 23:59:59 (inclusiv), cu respectarea datelor prevăzute în prezentul Regulament, pe durata programului de functionare a Magazinelor participante (acolo unde este aplicabil).

Organizatorul nu îşi asumă nicio responsabilitate cu privire la orice considerente faptice de natură a determina participanţii la Campanie să considere continuarea Campaniei ulterior datei de 31 decembrie 2025, ora 23:59:59 (inclusiv), cu exceptia cazului în care o astfel de continuare ar avea loc ca rezultat al unui Act Adiţional la prezentul Regulament, adus la cunoştinţa participanţilor prin modalităţile prevăzute la Secţiunea 1 de mai sus.

SECŢIUNEA 4. CONDIŢII DE PARTICIPARE LA CAMPANIE

La această Campanie publicitară pot participa cetăţenii români, cu vârsta peste 18 ani (împliniţi până la data începerii prezentei Campanii publicitare), fumători şi/sau utilizatori IQOS/lil SOLID, care au domiciliul sau reşedinţa în România şi rezidenţii în România care îndeplinesc aceleaşi cerinţe de vârstă şi care au statut de fumători.

Participanţii trebuie să deţină un număr de telefon mobil, valabil în reţelele de telefonie mobilă Vodafone, Orange, Telekom si Digi Mobile pe care să îl poată utiliza pentru înscrierea în cadrul Campaniei publicitare şi la care să poată fi contactaţi pe toata durata Campaniei.

La Campania publicitară nu au dreptul să participe angajaţii societăţilor Philip Morris Trading S.R.L., Philip Morris România S.R.L. sau angajații companiilor organizatoare implicate în desfășurarea acestei şi nici ai celorlalte entităţi legale implicate în această acţiune, precum şi niciunul dintre membrii familiilor acestora (copii, părinţi, soţ/soţie, frate/soră).

Prin implicare în organizarea Campaniei publicitare se înţelege derularea activităţilor care au legătură cu modalitatea de acordare a materialelor/cupoanelor/codurilor promoţionale, procese de selecţie şi orice alte acţiuni care influenţează sau pot influenţa determinarea beneficiarilor Campaniei publicitare. În cazul în care, în urma verificărilor desfăşurate de către Organizator, rezultă că procesul de participare a fost fraudat, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a retrage participanţilor beneficiile obţinute ca rezultat al activităţii lor.

Din dorinţa de a nu prejudicia niciun participant care doreşte să participe la prezenta Campanie, Organizatorul îşi rezervă dreptul să poată efectua verificări în ceea ce priveste corecta participare la Campanie.

SECŢIUNEA 5. MECANISMUL DE PARTICIPARE LA CAMPANIE, ACORDARE A REDUCERILOR

Pentru a putea beneficia de reducerile aferente prezentei Campanii publicitare, Participanţii, care îndeplinesc condiţiile de participare conform Secţiunii 4. Condiţii de participare, trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

  • Să îşi exprime interesul pentru achiziţionarea dispozitivului IQOS/lil SOLID din cadrul Magazinelor Participante;
  • Să achiziţioneze din cadrul unuia dintre Magazinele Participante un produs participant la prezenta Campanie.

Ulterior achiziţionării produsului participant, Participantul se poate înscrie în prezenta Campanie printr-una dintre modalitaţile descrise mai jos:

  1. prin trimiterea prin comunicare SMS la numărul 3768 a codului alfanumeric existent pe autocolantul de pe dispozitivul IQOS ILUMA/lil SOLID achiziţionat anterior dintr-unul dintre Magazinele Participante enumerate in Lista 1. Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru neprimirea sau primirea întârziată a SMS-urilor datorită unor cauze care nu depind direct de el, cum ar fi, dar nelimitându-se la, defecţiuni tehnice ale operatorilor de telefonie mobilă.

  2. sau

  3. de către reprezentantul magazinului, prin completarea formularului dedicat în cadrul aplicaţiei ISPOT, conţinând următoarele date personale ale participantului: nume, prenume, număr telefon mobil, localitate, judeţ şi codul alfanumeric existent pe autocolantul de pe dispozitivul IQOS ILUMA/lil SOLID achiziţionat anterior dintr-unul dintre Magazinele Participante enumerate in Lista 1.

  4. sau

  5. Începând cu data de 14 ianuarie 2025, de către reprezentantul magazinului, prin înregistrarea interacţiunii în cadrul platformei asistate, conţinând următoarele date personale ale participantului şi cu respectarea următorilor paşi:
  • Participantul comunică, iar reprezentantul magazinului înregistrează numărul de telefon mobil,
  • Pe numărul de telefon mobil comunicat anterior şi înregistrat de reprezentantul magazinului se va primi, prin comunicare SMS de la numărul 1796, un cod alfanumeric de validare telefon;
  • Reprezentantul magazinului înregistrează cod alfanumeric primit de participant. În situaţia în care codul este valid, ulterior se vor completa următoarele date personale ale Participantului: nume, prenume, adresa de e-mail şi data naşterii. În situaţia în care codul alfanumeric primit de Participant nu poate fi validat, atunci interacţiunea nu se poate finaliza cu succes, iar participarea nu este considerată validă.

sau

  1. Începând cu data de 14 ianuarie 2025, de către reprezentantul magazinului, prin înregistrarea în cadrul platformei asistate a numărului de telefon mobil comunicat de Participant. Organizatorul va transmite, în mod automat, prin comunicare SMS de la numărul 1796, un cod alfanumeric de validare telefon. Participantul comunică reprezentantului magazinului codul primit, iar acesta din urmă înregistrează acest cod în cadrul platformei asistate. În situaţia în care codul comunicat este confirmat în cadrul sistemului electroni, reprezentantul magazinului va genera, din cadrul platformei asistate, link unic de participare. Acesta se va transmite în mod automat, prin comunicare SMS de la numărul 1796, către Participant, la numărul de telefon înregistrat în cadrul platformei asistate

În situaţia în care numărul de telefon al participantului nu poate fi confirmat, conform cu cele de mai sus, atunci participarea nu este considerată validă, iar Participantul nu va primi link unic de participare din partea Organizatorului.

Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica oricare dintre mecanismele de participare menţionate anterior în cadrul prezentei secţiuni pe parcursul desfășurării Campaniei, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau rectifica acestea, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare în orice moment pe perioada derulării Campaniei, la decizia Organizatorului.

După finalizarea cu succes a etapei de înscriere de la punctele a. sau b., clientul, cumpărător al dispozitivului IQOS ILUMA/lil SOLID, participant la prezenta campanie publicitară, fumător adult, va primi, din partea Organizatorului, o comunicare SMS conţinând un link-ul unic personalizat destinat finalizării procesului de înregistrare. Clientul poate accesa link-ul primit în vederea finalizării înregistrării contului (în situaţia în care nu are deja un profil înregistrat în cadrul platformei www.iqos.ro) şi a înregistrării dispozitivului în contul său.

În situaţia în care în decurs de 48 de ore clientul nu a finalizat procesul de înregistrare, acesta va fi contactat ulterior de un reprezentant al Organizatorului, în vederea prezentării detaliilor despre produsele IQOS/lil SOLID, a înregistrării utilizatorului (în situaţia în care acesta nu are deja un profil înregistrat în cadrul platformei www.iqos.ro), a înregistrării dispozitivului în contul clientului şi a prezentării mecanicilor promoţionale pe care acesta le poate accesa.

O persoană poate deține un singur cont individual pe site-ul www.iqos.ro. Orice încercare de duplicare a unui cont sau de înregistrare a unei persoane cu date modificate/fictive/cu alte conturi (același nume, prenume, adresă de livrare/facturare, număr de telefon), va atrage după sine ștergerea conturilor deschise ulterior contului inițial, iar în caz de repetare a acțiunii, se va putea trece inclusiv la dezactivarea contului inițial de utilizator. Suplimentar, orice tentativă de fraudă detectată în cadrul și în legătură cu promoții active de pe site- ul www.iqos.ro va duce la posibilitatea ca utilizatorului care a comis respectiva fraudă sau încercare de fraudă să i se poată refuza reducerea/premiul/gratuitatea.

Participanţii vor putea fi recompensaţi în urma îndeplinirii cumulative a tuturor condiţiilor menţionate anterior în cadrul prezentului Regulament prin acordarea, în cadrul interacţiunii cu reprezentantul Organizatorului sau după finalizarea cu succes a acesteia, cu oferte speciale constând în pachete TEREA/LEVIA/DEVIA/Fiit pe care le va primi cu titlu de gratuitate sau reduceri la achiziţii ulterioare din cadrul magazinului online www.iqos.ro sau la magazinele dedicate IQOS.

SECŢIUNEA 6. DESCRIEREA BENEFICIILOR ACORDATE ÎN CADRUL CAMPANIEI

În cadrul prezentei Campanii se vor acorda beneficii constând în pachete cu rezerve din tutun care nu arde şi/sau rezerve cu nicotină care nu conţin tutun, după cum urmează:

  • 2 pachete/ofertă, în situaţia în care participantul achiziţionează dispozitiv IQOS din gama ILUMA, respectiv
  • 1 pachet/ofertă, în situaţia în care participantul achiziţionează dispozitiv din gama lil SOLID.

Pachetele acordate gratuit vor fi dintre cele disponibile existente pe piaţa locală comercială din portofoliul Organizatorului.

În situaţia în care participarea a fost realizată printr-una dintre modalităţile c. sau d. descrise în cadrul secţiunii anterioare din cadrul prezentului regulament, atunci beneficiul va fi acordat pe loc, în cadrul magazinului participant din care s-a realizat achiziţionarea produsului participant şi în cadrul căruia s-a realizat înregistrarea. Pachetul/pachetele se acordă de către reprezentantul magazinului, dintre cele disponibile în stocul magazinului la momentul realizării participării.

Pentru Produsele participante achizitionate dintr-unul dintre Magazinele participante din Lista 2 nu se va putea urma mecanismul de participare potrivit Sectiunii 5 lit. a sau b.

Pentru Produsele participante achizitionate dintr-unul dintre Magazinele participante din Lista 1 nu se va putea urma mecanismul de participare potrivit Sectiunii 5 lit. c sau d.

În situaţia în care participarea a fost realizată printr-una dintre modalităţile a. sau b. descrise în cadrul secţiunii anterioare din cadrul prezentului regulament, Participantul va primi, în mod gratuit, din partea Organizatorului, 1 (un) cod revendicare pentru pachete cu rezerve din tutun care nu arde şi/sau rezerve cu nicotină care nu conţin tutun, cod unic alfanumeric. Identificarea Participanţilor se va realiza pe baza datelor cu care acestia s-au înscris în cadrul prezentei campanii publicitare, iar codul de revendicare va fi transmis de Organizator prin comunicare SMS, după confirmarea eligibilităţii Participantului, respectiv confirmarea finalizării înregistrării dispozitivului în contul participantului, împreună cu numărul de pachete din tutun care nu arde şi/sau rezerve cu nicotină care nu conţin tutun, care pot fi revendicate de Participant pe baza codului transmis de Organizator şi primit de Participant.

Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru neprimirea sau primirea întârziată a SMS-urilor din cauza unor cauze care nu depind direct de el, cum ar fi, dar nelimitându-se la, defecţiuni tehnice ale operatorilor de telefonie mobilă.

Un cod de revendicare primit de Participant ca beneficiu în cadrul prezentei Campanii Promoţionale şi neutilizat de acesta are termen de valabilitate 48 (patruzecişiopt) de ore de la momentul generării codului de revendicare. În cazul în care Participantul nu a revendicat beneficiul în termenul de valabilitate, codul de revendicare va expira, iar gratuitatea nu se mai acordă.

Participantul poate revendica gratuitatea constând în pachete cu rezerve din tutun care nu arde şi/sau rezerve cu nicotină care nu conţin tutun pe baza codului de revendicare primit, din centrele de premiere desemnate de Organizator: din reţelele de benzinării Rompetrol, OMV, magazinele din reţeaua LAGARDERE (Inmedio, 1 Minute, Relay), Tabac Xpress, precum şi din magazinele IQOS şi partenere IQOS, numite în continuare centre de premiere. Participantul va primi prin SMS un link către lista cu centrele de premiere.

Revendicarea se face pe baza codului de revendicare primit prin comunicare SMS din partea Organizatorului. În faza recepţionării gratuităţii, Participantul trebuie să:

  • se prezinte personal în faţa reprezentantului centrului de premiere
  • să prezinte codul de revendicare unic alfanumeric din cadrul SMS-ul primit din partea Organizatorului;
  • după introducerea, de către reprezentantul de vânzări din cadrul centrului de premiere, a codului de revendicare, se va transmite, în mod automat, prin comunicare SMS, un cod de validare Participant. Comunicarea SMS se transmite pe numărul de telefon al Participantului, acelaşi cu care acesta s-a înregistrat anterior şi pe care a fost recepţionat codul de revendicare beneficiu;
  • Participantul comunică reprezentantului centrului de premiere codul de validare, iar acesta din urmă îl va introduce în sistemul de validare electronică. În situaţia în care codul de validare înscris este corect, interacţiunea de revendicare beneficiu se finalizează cu succes. În situaţia în care codul de validare înscris nu este corect, reprezentantul centrului de premiere va fi informat printr-un mesaj de răspuns în cadrul platformei de validare electronică, iar acesta va informa, la rândul lui, Participantul.

Aceste informaţii sunt necesare validării gratuităţii revendicate şi intrării în posesia acesteia.

La revendicarea gratuităţii dintr-unul din centrele de premiere, un Participant poate opta pentru una sau oricare combinaţie, funcţie de tipul de dispozitiv achiziţionat anterior şi de numărul de pachete pe care le poate revendica în mod gratuit, dintre variantele de pachete cu rezerve din tutun care nu arde din portofoliul de produse al Philip Morris Trading comercializate pe teritoriul României şi eligibile pentru revendicare în cadrul prezentei Promoţii, în limita stocului disponibil existent în locaţia aleasă de Participant pentru revendicarea premiului şi funcţie de tipul de dispozitiv achiziţionat.

Reprezentantul centrului de premiere nu are obligaţia de a oferi informaţii în legătură cu prezenta Promoţie. Pentru detalii în acest sens, participanţii trebuie să apeleze Centrul de asistenţă clienţi.

SECŢIUNEA 7. CONDIŢII DE VALIDARE

Pentru ca un participant la această Campanie să fie eligibil pentru achiziţionarea ofertei trebuie să fe întrunite cumulativ condiţiile de participare indicate în Secţiunile 2, 3, 4 şi 5 ale prezentului Regulament.

Fiecare participant va fi identificat pe parcursul Campaniei după datele personale pe care le declară în timpul procesului de înscriere în Campanie (nume, prenume, număr telefon mobil, adresa de email).

SECŢIUNEA 8. RĂSPUNDERE

Organizatorul şi societăţile implicate în organizarea prezentei Promoţii nu îşi asumă răspunderea pentru imposibilitatea participării la Promoţie datorită unor cauze care nu depind direct de ei.

Prin înscrierea la această Promoţie, Participanţii sunt de acord să respecte Regulamentul precum şi toate deciziile luate de Organizator şi colaboratorii săi în toate aspectele legate de implementarea prezentei Campanii Promoţionale.

Organizatorul nu îşi asumă răspunderea şi nu este responsabil pentru situaţiile în care un participant doreşte să participe la prezenta Promoţie dar nu se întrunesc cumulativ toate condiţiile de participare prevăzute la Secţiunie 2, 3, 4 şi 5 ale prezentului Regulament.

Organizatorul nu îşi asumă răspunderea şi nu este responsabil pentru situaţiile în care datele declarate de participanţi în timpul procesului de înregistrare conţin erori, sunt incomplete şi/sau aparţin altei persoane.

Organizatorul nu are nicio obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări ce apar ulterior termenelor stabilite în prezentul Regulament Oficial sau ulterior încheierii Campaniei publicitare.

SECŢIUNEA 9. PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Datele cu caracter personal furnizate de câştigători în cadrul Campaniei vor fi procesate în conformitate cu notificarea privind protecția datelor cu caracter personal a Organizatorului, disponibilă la https://www.pmiprivacy.com/romania/ro/consumer/.

La cererea scrisă, semnată şi datată a persoanei vizate, adresată prin e-mail la adresa contact@iqos.ro, în mod gratuit, compania Philip Morris Trading S.R.L. va confirma utilizarea datelor care o privesc sau va înceta orice prelucrare a acestora. De asemenea, Philip Morris Trading S.R.L. va rectifica, actualiza, bloca, şterge sau transforma în date anonime pe toate acelea a căror folosire nu este conformă dispoziţiilor Regulamentului (UE) 679/2016.

SECŢIUNEA 10. ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta înaintea termenului menţionat în Secţiunea 3 numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a continua prezenta Campanie.

SECŢIUNEA 11. LITIGII

În cazul unor potenţiale litigii apărute între Organizator şi participanţii la prezenta Campanie, acestea vor fi soluţionate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile implicate în litigiu se vor adresa pentru soluţionare instanţelor competente române în jurisdicţia cărora se află sediul Organizatorului. Orice reclamaţii sau sesizări referitoare la prezenta Campanie se primesc în scris de către Organizator la adresa de email contact@iqos.ro până la data de 11 ianuarie 2026 (inclusiv), data primirii.

SECŢIUNEA 12. CENTRUL DE ASISTENŢĂ CLIENŢI

Pe perioada derulării prezentei campanii publicitare, de luni până vineri, orele 08:00 - 20:00 şi sâmbătă - duminică orele 10:00 - 18:00, persoanele interesate de detalii pot contacta centrul de asistenţă clienţi destinat IQOS la numărul 0800.030.333 (apel gratuit) pentru a afla mai multe informaţii în legătură cu prezenta Campanie publicitară. În afara programului menţionat mai sus, va exista un mesaj preînregistrat care va comunica apelanţilor programul de funcţionare a liniei telefonice.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a nu lua în considerare solicitările primite la centrul de asistenţă clienţi de la apelanţi cu atitudine necorespunzătoare (cum ar fi, dar fără a se limita la aceste situaţii: limbaj agresiv, inadecvat, ton ridicat al vocii, ameninţări). În aceste cazuri vor fi luate în considerare spre analiză, doar situaţiile semnalate şi primite de către Organizator de la respectivii reclamanţi în scris, la adresa de e-mail contact@iqos.ro până la data de 11 ianuarie 2026 (inclusiv), data primirii emailului.


PHILIP MORRIS TRADING SRL

Prin:________________________




ACT ADITIONAL Nr. 1

la Regulamentul Oficial al Campaniei Publicitare

„Cumpără şi înregistrează un dispozitiv IQOS/ lil SOLID”

În vigoare de la data 04.03.2025

Philip Morris Trading S.R.L., cu sediul social în Otopeni, Str. Horia, Cloşca şi Crişan, nr. 83-105, clădirea A, Judeţul Ilfov, România, având punct de lucru în Bucureşti, Strada Nicolae Filipescu nr. 28, Sector 2, înmatriculată la Registrul Comerţului sub numărul J2004000511232, având CUI RO4888165, în calitate de Organizator al Campaniei Publicitare „Cumpără şi înregistrează un dispozitiv IQOS/ lil SOLID”, în conformitate cu dispozițiile Secțiunii 1 din Regulamentul Oficial al Campaniei Publicitare, (denumit în cele ce urmează „Regulamentul”), a decis modificarea Regulamentului conform celor de mai jos.

Articolul I: SECŢIUNEA 6. DESCRIEREA BENEFICIILOR ACORDATE ÎN CADRUL CAMPANIEI se modifică şi va avea de la data intrării în vigoare a prezentului act adiţional va avea următorul conţinut:

În cadrul prezentei Campanii se vor acorda beneficii constând în pachete cu rezerve din tutun care nu arde şi/sau rezerve cu nicotină care nu conţin tutun, după cum urmează:

  • 2 pachete/ofertă, în situaţia în care participantul achiziţionează dispozitiv din gama IQOS ILUMA, respectiv
  • 1 pachet/ofertă, în situaţia în care participantul achiziţionează dispozitiv din gama lil SOLID.

Pachetele acordate gratuit vor fi dintre cele disponibile existente pe piaţa locală comercială din portofoliul Organizatorului.

În situaţia în care participarea a fost realizată printr-una dintre modalităţile c. sau d. descrise în cadrul secţiunii anterioare din cadrul prezentului regulament, atunci, în funcţie de opţiunile disponibile în cadrul sistemului informatic, beneficiul va fi acordat pe loc, în cadrul magazinului participant din care s-a realizat achiziţionarea produsului participant şi în cadrul căruia s-a realizat înregistrarea sau Participantul va primi, în mod gratuit, din partea Organizatorului, 1 (un) cod revendicare pentru pachetul/pachetele cu rezerve din tutun care nu arde şi/sau rezerve cu nicotină care nu conţin tutun, cod unic alfanumeric, prin comunicare SMS, transmisă de Organizator la numărul de telefon înregistrat anterior conform mecanismului.

În situaţia în care beneficiul se acordă pe loc, atunci pachetul/pachetele se acordă de către reprezentantul magazinului, dintre cele disponibile în stocul magazinului la momentul realizării participării.

Pentru Produsele participante achizitionate dintr-unul dintre Magazinele participante din Lista 2 nu se va putea urma mecanismul de participare potrivit Sectiunii 5 lit. a sau b.

Pentru Produsele participante achizitionate dintr-unul dintre Magazinele participante din Lista 1 nu se va putea urma mecanismul de participare potrivit Sectiunii 5 lit. c sau d.

În situaţia în care participarea a fost realizată printr-una dintre modalităţile a. sau b. descrise în cadrul secţiunii anterioare din cadrul prezentului regulament, Participantul va primi, în mod gratuit, din partea Organizatorului, 1 (un) cod revendicare pentru pachete cu rezerve din tutun care nu arde şi/sau rezerve cu nicotină care nu conţin tutun, cod unic alfanumeric. Identificarea Participanţilor se va realiza pe baza datelor cu care acestia s-au înscris în cadrul prezentei campanii publicitare, iar codul de revendicare va fi transmis de Organizator prin comunicare SMS, după confirmarea eligibilităţii Participantului, respectiv confirmarea finalizării înregistrării dispozitivului în contul participantului, împreună cu numărul de pachete din tutun care nu arde şi/sau rezerve cu nicotină care nu conţin tutun, care pot fi revendicate de Participant pe baza codului transmis de Organizator şi primit de Participant.

Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru neprimirea sau primirea întârziată a SMS-urilor din cauza unor cauze care nu depind direct de el, cum ar fi, dar nelimitându-se la, defecţiuni tehnice ale operatorilor de telefonie mobilă.

Un cod de revendicare primit de Participant ca beneficiu în cadrul prezentei Campanii şi neutilizat de acesta are termen de valabilitate 48 (patruzecişiopt) de ore de la momentul generării codului de revendicare. În cazul în care Participantul nu a revendicat beneficiul în termenul de valabilitate, codul de revendicare va expira, iar gratuitatea nu se mai acordă.

Participantul poate revendica gratuitatea constând în pachete cu rezerve din tutun care nu arde şi/sau rezerve cu nicotină care nu conţin tutun pe baza codului de revendicare primit, din centrele de premiere desemnate de Organizator: din reţelele de benzinării Rompetrol, OMV, magazinele din reţeaua Lagardere (Inmedio, 1 Minute, Relay), Tabac Xpress, Good2Go, precum şi din magazinele IQOS şi partenere IQOS, numite în continuare centre de premiere. Participantul va primi prin SMS un link către lista cu centrele de premiere.

Revendicarea se face pe baza codului de revendicare primit prin comunicare SMS din partea Organizatorului. În faza recepţionării gratuităţii, Participantul trebuie să:

  • se prezinte personal în faţa reprezentantului centrului de premiere
  • să prezinte codul de revendicare unic alfanumeric din cadrul SMS-ul primit din partea Organizatorului;
  • după introducerea, de către reprezentantul de vânzări din cadrul centrului de premiere, a codului de revendicare, se va transmite, în mod automat, prin comunicare SMS, un cod de validare Participant. Comunicarea SMS se transmite pe numărul de telefon al Participantului, acelaşi cu care acesta s-a înregistrat anterior şi pe care a fost recepţionat codul de revendicare beneficiu;
  • Participantul comunică reprezentantului centrului de premiere codul de validare, iar acesta din urmă îl va introduce în sistemul de validare electronică. În situaţia în care codul de validare înscris este corect, interacţiunea de revendicare beneficiu se finalizează cu succes. În situaţia în care codul de validare înscris nu este corect, reprezentantul centrului de premiere va fi informat printr-un mesaj de răspuns în cadrul platformei de validare electronică, iar acesta va informa, la rândul lui, Participantul.

Aceste informaţii sunt necesare validării gratuităţii revendicate şi intrării în posesia acesteia.

La revendicarea gratuităţii dintr-unul din centrele de premiere, un Participant poate opta pentru una sau oricare combinaţie, funcţie de tipul de dispozitiv achiziţionat anterior şi de numărul de pachete pe care le poate revendica în mod gratuit, dintre variantele de pachete cu rezerve din tutun care nu arde şi/sau rezerve cu nicotină care nu conţin tutun din portofoliul de produse al Philip Morris Trading comercializate pe teritoriul României şi eligibile pentru revendicare în cadrul prezentei Promoţii, în limita stocului disponibil existent în locaţia aleasă de Participant pentru revendicarea premiului şi funcţie de tipul de dispozitiv achiziţionat.

Reprezentantul centrului de premiere nu are obligaţia de a oferi informaţii în legătură cu prezenta Promoţie. Pentru detalii în acest sens, participanţii trebuie să apeleze Centrul de asistenţă clienţi.

Prezentul Act adițional intră în vigoare la data de 04.03.2025.

Restul prevederilor din Regulament rămân neschimbate.

PHILIP MORRIS TRADING SRL




ACT ADITIONAL Nr. 2

la Regulamentul Oficial al Campaniei Publicitare

„Cumpără şi înregistrează un dispozitiv IQOS/ lil SOLID”

În vigoare de la data 07.04.2025

Philip Morris Trading S.R.L., cu sediul social în Otopeni, Str. Horia, Cloşca şi Crişan, nr. 83-105, clădirea A, Judeţul Ilfov, România, având punct de lucru în Bucureşti, Strada Nicolae Filipescu nr. 28, Sector 2, înmatriculată la Registrul Comerţului sub numărul J2004000511232, având CUI RO4888165, în calitate de Organizator al Campaniei Publicitare „Cumpără şi înregistrează un dispozitiv IQOS/ lil SOLID”, în conformitate cu dispozițiile Secțiunii 1 din Regulamentul Oficial al Campaniei Publicitare, (denumit în cele ce urmează „Regulamentul”), a decis modificarea Regulamentului conform celor de mai jos.

Articolul I: SECŢIUNEA 6. DESCRIEREA BENEFICIILOR ACORDATE ÎN CADRUL CAMPANIEI

se modifică şi va avea de la data intrării în vigoare a prezentului act adiţional va avea următorul conţinut:

În cadrul prezentei Campanii se vor acorda beneficii constând în pachete cu rezerve din tutun care nu arde compatibile cu dispozitivul achiziționat, după cum urmează:

  • 2 pachete/ofertă, în situaţia în care participantul achiziţionează dispozitiv din gama IQOS ILUMA, respectiv
  • 1 pachet/ofertă, în situaţia în care participantul achiziţionează dispozitiv din gama lil SOLID.

Pachetele acordate gratuit vor fi dintre cele disponibile existente pe piaţa locală comercială din portofoliul Organizatorului.

În situaţia în care participarea a fost realizată printr-una dintre modalităţile c. sau d. descrise în cadrul secţiunii anterioare din cadrul prezentului regulament, atunci, în funcţie de opţiunile disponibile în cadrul sistemului informatic, beneficiul va fi acordat pe loc, în cadrul magazinului participant din care s-a realizat achiziţionarea produsului participant şi în cadrul căruia s-a realizat înregistrarea sau Participantul va primi, în mod gratuit, din partea Organizatorului, 1 (un) cod revendicare pentru pachetul/pachetele cu rezerve din tutun care nu arde, cod unic alfanumeric, prin comunicare SMS, transmisă de Organizator la numărul de telefon înregistrat anterior conform mecanismului.

În situaţia în care beneficiul se acordă pe loc, atunci pachetul/pachetele se acordă de către reprezentantul magazinului, dintre cele disponibile în stocul magazinului la momentul realizării participării.

Pentru Produsele participante achizitionate dintr-unul dintre Magazinele participante din Lista 2 nu se va putea urma mecanismul de participare potrivit Sectiunii 5 lit. a sau b.

Pentru Produsele participante achizitionate dintr-unul dintre Magazinele participante din Lista 1 nu se va putea urma mecanismul de participare potrivit Sectiunii 5 lit. c sau d.

În situaţia în care participarea a fost realizată printr-una dintre modalităţile a. sau b. descrise în cadrul secţiunii anterioare din cadrul prezentului regulament, Participantul va primi, în mod gratuit, din partea Organizatorului, 1 (un) cod revendicare pentru pachete cu rezerve din tutun care nu arde, cod unic alfanumeric. Identificarea Participanţilor se va realiza pe baza datelor cu care acestia s-au înscris în cadrul prezentei campanii publicitare, iar codul de revendicare va fi transmis de Organizator prin comunicare SMS, după confirmarea eligibilităţii Participantului, respectiv confirmarea finalizării înregistrării dispozitivului în contul participantului, împreună cu numărul de pachete din tutun care nu arde, care pot fi revendicate de Participant pe baza codului transmis de Organizator şi primit de Participant.

Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru neprimirea sau primirea întârziată a SMS-urilor din cauza unor cauze care nu depind direct de el, cum ar fi, dar nelimitându-se la, defecţiuni tehnice ale operatorilor de telefonie mobilă.

Un cod de revendicare primit de Participant ca beneficiu în cadrul prezentei Campanii şi neutilizat de acesta are termen de valabilitate 48 (patruzecişiopt) de ore de la momentul generării codului de revendicare. În cazul în care Participantul nu a revendicat beneficiul în termenul de valabilitate, codul de revendicare va expira, iar gratuitatea nu se mai acordă.

Participantul poate revendica gratuitatea constând în pachete cu rezerve din tutun care nu arde pe baza codului de revendicare primit, din centrele de premiere desemnate de Organizator: din reţelele de benzinării Rompetrol, OMV, magazinele din reţeaua Lagardere (Inmedio, 1 Minute, Relay), Tabac Xpress, Good2Go, MyAuchan Petrom, precum şi din magazinele IQOS şi partenere IQOS, numite în continuare centre de premiere. Participantul va primi prin SMS un link către lista cu centrele de premiere.

Revendicarea se face pe baza codului de revendicare primit prin comunicare SMS din partea Organizatorului. În faza recepţionării gratuităţii, Participantul trebuie să:

  • se prezinte personal în faţa reprezentantului centrului de premiere
  • să prezinte codul de revendicare unic alfanumeric din cadrul SMS-ul primit din partea Organizatorului;
  • după introducerea, de către reprezentantul de vânzări din cadrul centrului de premiere, a codului de revendicare, se va transmite, în mod automat, prin comunicare SMS, un cod de validare Participant. Comunicarea SMS se transmite pe numărul de telefon al Participantului, acelaşi cu care acesta s-a înregistrat anterior şi pe care a fost recepţionat codul de revendicare beneficiu;
  • Participantul comunică reprezentantului centrului de premiere codul de validare, iar acesta din urmă îl va introduce în sistemul de validare electronică. În situaţia în care codul de validare înscris este corect, interacţiunea de revendicare beneficiu se finalizează cu succes. În situaţia în care codul de validare înscris nu este corect, reprezentantul centrului de premiere va fi informat printr-un mesaj de răspuns în cadrul platformei de validare electronică, iar acesta va informa, la rândul lui, Participantul.

Aceste informaţii sunt necesare validării gratuităţii revendicate şi intrării în posesia acesteia.

La revendicarea gratuităţii dintr-unul din centrele de premiere, un Participant poate opta pentru una sau oricare combinaţie, funcţie de tipul de dispozitiv achiziţionat anterior şi de numărul de pachete pe care le poate revendica în mod gratuit, dintre variantele de pachete cu rezerve din tutun care nu arde din portofoliul de produse al Philip Morris Trading comercializate pe teritoriul României şi eligibile pentru revendicare în cadrul prezentei Promoţii, în limita stocului disponibil existent în locaţia aleasă de Participant pentru revendicarea premiului şi funcţie de tipul de dispozitiv achiziţionat.

Reprezentantul centrului de premiere nu are obligaţia de a oferi informaţii în legătură cu prezenta Promoţie. Pentru detalii în acest sens, participanţii trebuie să apeleze Centrul de asistenţă clienţi.

Prezentul Act adițional intră în vigoare la data de 07.04.2025.

Restul prevederilor din Regulament rămân neschimbate.

PHILIP MORRIS TRADING SRL