LED-urile dispozitivului IQOS
Defecțiunile produsului IQOS sunt semnalizate cu ajutorul LED-urilor de pe stilou sau de pe încărcătorul portabil. Dacă LED-urile dispozitivului IQOS semnalizează o defecțiune sau acesta nu mai funcționează contactează Centrul de Asistență Clienți la numărul de telefon 0800.030.333.
Ce simbolizează culorile LED-urilor dispozitivului IQOS?
- LED-urile albe indică faptul că dispozitivul efectuează diferite operațiuni, precum încărcarea, resetarea sau faptul că este gata de utilizat, complet încărcat etc.
- Orice lumină roșie indică o eroare a dispozitivului.
Atunci când întâmpini un LED roșu, îți recomandăm o resetare a dispozitivului:
IQOS 2.4 PLUS
Pentru a reseta dispozitivul IQOS 2.4PLUS, acesta trebuie să fie introdus în încărcătorul portabil. Ține apăsate simultan butoanele de Bluetooth și de pornire până când toate LED-urile clipesc scurt.
IQOS 3
Pentru a reseta dispozitivul IQOS 3, acesta trebuie să fie introdus în încărcătorul portabil. Ține apăsat butonul de status timp de 10 secunde apoi eliberați. LED-ul care indică statusul bateriei și LED-ul de status al dispozitivul se vor aprinde și închide treptat pentru a confirma resetarea.
IQOS 3 MULTI
Pentru a reseta dispozitivul IQOS 3 MULTI ține apăsat butonul de status timp de 10 secunde apoi eliberează. LED-ul care indică statusul bateriei și LED-ul de status al dispozitivului se vor aprinde și închide treptat pentru a confirma resetarea.
ÎNTREȚINEREA DISPOZITIVULUI IQOS
Kit-ul IQOS vine împreună cu o perie de curățare cu ajutorul căreia este recomandat să cureți zilnic dispozitivul IQOS și capacul acestuia. Pe lângă curățarea manuală, produsul este dotat și cu un program de auto-curățare care are loc după fiecare 20 de utilizări sau după 10 pentru IQOS 3 MULTI.
Pentru a beneficia de dispozitiv o perioadă mai îndelungată, curăță-l în fiecare zi și păstrează-l în condiții optime, respectând întocmai indicațiile din Ghidul Utilizatorului.
Află tot ce trebuie să știi despre îngrijirea dispozitivului IQOS
TIPS & TRICKS
- Fiecare rezervă din tutun care nu arde este concepută pentru o singură utilizare. În cazul în care ai întrerupt experiența IQOS din diverse motive, este indicat să schimbi rezerva HEETS™. Dacă vei relua experiența folosind aceeași rezervă, gustul și aroma vor fi modificate.
- Durata ideală a fiecărei experiențe este de aproximativ 6 minute. Pentru ca dispozitivul să fie folosit în parametri optimi, îți recomandăm să nu depășești perioada de 6 minute de funcționare pentru fiecare experiență. Lama de încălzire este o piesă esențială a dispozitivului IQOS și se poate deteriora foarte ușor dacă nu respecți cu strictețe procedura corectă de introducere a rezervei în dispozitivul IQOS.
- Introdu întotdeauna rezerva HEETS™ în „stilou” până la linia marcată, fără să o depășeşti.
- Nu roti niciodată rezerva în dispozitiv, nici la introducere, nici la extragere întrucât există riscul de deteriorare al lamelei de încălzire.
- La finalul fiecărei experiențe IQOS, extrage rezerva din stilou (glisând capacul stiloului astfel încât rezerva de tutun să nu rămână înăuntru), apoi plasează-l în încărcătorul portabil.
INSTRUCȚIUNI PENTRU SIGURANȚA DISPOZITIVULUI IQOS
- Dispozitivul IQOS nu trebuie expus la apă, căldură sau la lumina directă a soarelui;
- Nu folosi niciodată o brichetă sau un chibrit pentru a aprinde HEETS™. Rezervele de tutun care nu ard au fost concepute pentru a fi consumate exclusiv cu dispozitivul IQOS;
- Nu folosi alt tip de produse din tutun cu dispozitivul IQOS în afara rezervelor de tutun HEETS™;
- Alimentează încărcătorul portabil IQOS doar la tensiuni de siguranță foarte joase;
- Încărcătorul portabil IQOS trebuie alimentat doar în interior;
- Nu folosi dispozitivul în locuri în care sunt depozitate substanțe inflamabile;
- Nu utiliza acest produs în locuri în care este interzisă folosirea echipamentelor electronice, lângă surse de căldură sau în cazul în care a fost expus la umezeală sau la temperaturi extreme.