Garanție și beneficii

Beneficiezi de o garanție de 1 an pentru IQOS
Durata perioadei de garanție voluntară depinde de țara din care ați achiziționat dispozitivul
În România, garanția este valabilă timp de 1 an de la data achiziției. Dacă dispozitivul tău IQOS nu este înregistrat în contul tău de pe IQOS.ro, păstrează dovada achiziției sau fă-i o poză pentru a beneficia de garanție.

Înregistrează-te pe IQOS.RO pentru a beneficia de numeroase avantaje:
Prin înregistrarea dispozitivului IQOS în profilul tău, vei obține beneficii suplimentare precum:
Asistență pentru înlocuirea rapidă și gratuită a IQOS*
Acoperire internațională prin serviciile de asistență IQOS și înlocuirea IQOS în afara țării
Garanție IQOS extinsă în cazul defecțiunilor accidentale**
Acces la ediții limitate de dispozitive IQOS și oferte exclusive prin IQOS.ro
Dacă ai achiziționat dispozitivul IQOS de pe site, acesta este înregistrat automat și beneficiezi de toate avantajele enumerate mai sus.

Asistență internațională
Serviciul nostru de asistență internațională acoperă peste 35 de țări și este la dispoziția ta non-stop pentru asistență, depanare sau înlocuirea dispozitivului IQOS. Trebuie doar să ne contactezi dacă dispozitivul tău nu funcționează corect, este defect, LED-ul roșu se aprinde intermitent, ai probleme cu încărcarea sau orice alte probleme acoperite de garanție. Te putem ajuta cu depanarea și îți putem spune dacă problema pe care o întâmpini cu dispozitivul IQOS este acoperită de garanție valabilă, caz în care îl vom înlocui.
Te afli în altă țară și ai nevoie de consiliere sau asistență în privința dispozitivului IQOS?
Fii fără griji, poți contacta serviciul de asistență internațională în orice moment. Sună la +900 2559 2559* (sau +41 21 547 88 88 dacă aveți limitări de conexiune*) și prin introducerea indicatorului aferent țării din care provii. *Se pot aplica anumite taxe, consultă operatorul pentru detalii suplimentare.
Cum poți beneficia de serviciile de asistență internațională IQOS?
Tot ce trebuie să faci este să ai un cont pe IQOS.ro și să-ți înregistrezi kit-ul IQOS în profilul tău. Dacă nu ai făcut-o deja, nu uita să te autentifici și să-ți înregistrezi dispozitivul înainte de a pleca!
În ce țări poți beneficia de asistența internațională IQOS?
Fii fără griji, poți utiliza serviciul de depanare și înlocuire IQOS disponibil în 39 de țări unde IQOS este disponibil: Armenia, Bulgaria, Canada, Columbia, Croația, Curaçao, Cipru, Cipru de Nord, Republica Cehă, Danemarca, Franța, Germania, Grecia, Guatemala, Israel, Italia, Japonia, Kazahstan, Letonia, Lituania, Moldova, Noua Zeelandă, Palestina, Olanda, Polonia, Portugalia, Insula Réunion, Republica Dominicană, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Africa de Sud, Coreea de Sud, Spania, Elveția, Turcia, Ucraina, Marea Britanie.
Termeni și condiții
Opțiunile serviciului, disponibilitatea dispozitivului IQOS și a componentelor acestuia, timpii de răspuns și de livrare pot varia în funcție de țară. Acest serviciu nu va afecta drepturile legale în temeiul garanției comerciale IQOS valabile în țara de achiziție. În cazul în care este vorba de o înlocuire, atunci orice parte înlocuită devine proprietatea ta, iar piesa defectă devine proprietatea entității care realizează schimbul. Problemele dispozitivului IQOS sunt definite în termeni referitori la material sau manoperă atunci când dispozitivul este folosit în conformitate cu Ghidul Utilizatorului IQOS.

Ce acoperă garanția IQOS?
Entitatea Philip Morris International descrisă la secțiunea „Asistență clienți” va avea opțiunea (fără a-ți afecta drepturile legale) de a repara sau înlocui orice componente defecte ale dispozitivului din punct de vedere material sau al manoperei, atunci când acesta este utilizat în conformitate cu Ghidul utilizatorului IQOS și care face obiectul unei solicitări de garanție voluntară valabile. Prevederile acestei garanții sunt valabile doar în țara de achiziție.
Ce nu acoperă garanția IQOS?
Următoarele sunt excluse din termenii acestei garanții:
a) daune provocate de uzura normală;
b) deteriorări cosmetice (ca de exemplu zgârieturi, indentații, plastic fisurat etc.);
c) daune provocate prin utilizare necorespunzătoare, supratensiuni de alimentare, manipulare incorectă, contactul cu lichide sau flăcări;
d) defecțiuni cauzate ca urmare a utilizării unui produs necompatibil;
e) avarii sau defecțiuni provocate de încercările de deschidere, modificare și reparare din partea utilizatorilor sau a unui centru de service neautorizat de producător;
f) avarii sau defecțiuni provocate de neutilizarea în conformitate cu Ghidul Utilizatorului IQOS.
* Aceasta se aplică în cazul defectării dispozitivului IQOS cu condiția să fie acoperit de garanție.
**Acesta include o înlocuire pe an calendaristic și pe persoană înregistrată pe IQOS.ro pentru orice defecțiune care nu este acoperită de garanția comercială IQOS. În cazul înlocuirii, doar garanția oferită inițial, în momentul achiziției, este valabilă.
Cum soliciți înlocuirea IQOS
Chiar și produsele de cea mai înaltă calitate se pot defecta și știm cât de neplăcut este când nu-ți poți utiliza dispozitivul IQOS.
Vrei să faci o solicitare? Este simplu și rapid, trebuie să contactezi serviciul nostru Asistență Clienți disponibil de luni până duminică între 08:00 și 22:00 și colegii noștri te vor ajuta.
Dacă nu ai achiziționat dispozitivul de pe site, te rugăm să pregătești dovada achiziției. În absența dovezii, compania își rezervă dreptul de a aplica voluntar durata garanției, începând din data producției componentelor IQOS în cauză în baza evidențelor sale.
-
Live Chat
Discută cu un reprezentant IQOS în timp real.
Ei sunt disponibili în fiecare zi, între 08:00 și 22:00. -
În magazine
Vizitează oricare dintre magazinele IQOS.
-
Telefon
Sună-ne la numărul 0800030333
Luni - duminică: 08:00 - 22:00