ȚI-AI UITAT PAROLA?


Login în contul tău
SAU

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

PRODUS (PERFORMANȚĂ)

Ce trebuie să fac dacă o parte a sistemului IQOS nu mai funcţionează?

Pentru mai multe detalii legate de serviciile şi condiţiile de înlocuire poți contacta gratuit Centrul pentru Asistență Clienţi la numărul 0800030333, zilnic, între orele 08:00 – 22:00.  În momentul apelului este necesar să comunici colegilor noștri codul de identificare a stiloului/încărcătorului afectat (îl poți găsi inscripționat pe componenta respectivă). După apelul tău, în cazul în care va fi necesară înlocuirea sistemului tău IQOS, regăsești aici punctele de asistență https://www.iqos.ro/store/ro/search, secțiunea ÎNLOCUIRE.

Cât timp este valabil programul de garanţie al produsului?

Garanţia producătorului este valabilă timp de un an de la data achiziţiei.

Bateria poate fi înlocuită?

Nu, acumulatorul nu poate fi scos sau înlocuit. Dacă dorești înlocuirea bateriei, repararea sau schimbarea stiloului IQOS, te rugăm să apelezi Centrul nostru de Asistență Clienți, la numărul 0800030333.

IQOS îndeplineşte cerinţele de siguranţă aplicabile dispozitivelor electronice?

IQOS îndeplinește cerințele legale de siguranță dacă este utilizat în conformitate cu instrucțiunile menționate în Ghidul Utilizatorului care se regăsește în pachetul inițial.
Stiloul IQOS şi încărcătorul portabil respectă cerințele de siguranță ale UE pentru dispozitive electronice de larg consum, aspect indicat prin marcajul „CE” aplicat pe ambele produse.

Care sunt condițiile optime de depozitare IQOS?

Pentru o depozitare și utilizare optimă, dispozitivul IQOS nu trebuie să intre în contact cu apă și trebuie ferit de lumina directă a soarelui și/sau de căldură.

Nu lăsa dispozitivul IQOS pentru o perioadă mai lungă de timp într-un loc cu o temperatură ridicată, deoarece bateria sau componetele electronice din acesta pot fi afectate sau deteriorate semnificativ.

De câte ori îmi pot încărca „stiloul” IQOS cu ajutorul încărcătorului portabil înainte de a fi nevoie de reîncărcarea acestuia?

Poţi reîncărca stiloul IQOS de până la 20 de ori folosind încărcătorul portabil IQOS complet încărcat pentru dispozitivele IQOS 2.4, IQOS 2.4+, IQOS 3 și IQOS 3 DUO. Astfel poți utiliza 20 de HEETS™ înainte de reîncărcarea încărcătorului portabil.

Cât timp ar trebui să funcţioneze IQOS?

Stiloul IQOS este conceput să reziste la 7300 de utilizări, dacă este folosit conform instrucțiunilor din Ghidului Utilizatorului care se regăsește în pachetul inițial.

Cât timp poate fi consumat un HEET după ce este încălzit?

Sistemul IQOS este conceput pentru a încălzi rezerva de tutun HEETS pentru un interval de timp şi un număr de experiențe aproximativ similar cu al unei țigări combustibile, dar fără a arde tutunul. Puteți utiliza în mod continuu HEETS timp de aproximativ 6 minute sau 14 inhalări, oricare survine prima.

ACEST WEBSITE ESTE DESTINAT PERSOANELOR CU VÂRSTA PESTE 18 ANI, FUMĂTOARE ȘI REZIDENTE ÎN ROMÂNIA. DOREȘTI SĂ CONTINUI?
Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.