ȚI-AI UITAT PAROLA?


Login în contul tău
SAU

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

IQOS 3 MULTI

Cum pot verifica nivelul de încărcare al bateriei?

Poți verifica nivelul bateriei astfel:

  1. Apăsați butonul multifuncțional timp de 1 secundă
  2. Indicatoarele de nivel al bateriei se vor aprinde, indicând nivelul de încărcare

Cât durează încărcarea completă a dispozitivului?

Este nevoie de aproximativ 75 de minute pentru a încărca complet dispozitivul IQOS 3 Multi de la o priză electrică. Încarcă dispozitivul IQOS 3 Multi numai utilizând adaptorul de alimentare AC și cablul USB.

Ar trebui să îmi încarc complet întotdeauna încărcătorul portabil?

Dispozitivul IQOS 3 Multi nu necesită o încărcare completă pentru a funcționa. Dacă dispozitivul este încărcat complet, poți avea parte de până la 10 sesiuni consecutive fără reîncărcare.

Cum pot reseta dispozitivul IQOS?

Poți reseta cu ușurință dispozitivul IQOS 3 Multi apăsând și ținând apăsat butonul dispozitivului timp de 10 secunde.

LED-urile se vor stinge/aprinde încet pentru a confirma o resetare.

Ce semnifică vibrațiile dispozitivului?

Vibrațiile IQOS 3 Multi sunt activate în următoarele situații:

  • La pornirea încălzirii (odată ce apeși butonul suportului pentru a porni)
  • Când experiența este aproape completă (30 de secunde înainte de sfârșit)

Ce înseamnă ledurile de pe IOQS 3 Multi?

Orice lumină albă indică faptul că dispozitivul efectuează diferite operații, cum ar fi încărcarea, repornirea, faptul că e gata pentru utilizare, încărcare completă etc.
Orice lumină roșie indică faptul că există o eroare a dispozitivului sau dispozitivul funcționează în afara temperaturii de funcționare (0 - 50°C).
Te rugăm să efectuezi o resetare a dispozitivului.
Dacă întâmpini probleme în continuare, te rugăm să contactezi Centrul de Asistență Clienți 0800030333 (luni - duminică: 08:00 - 22:00), e-mail: contact@iqos.ro, Facebook: https://www.facebook.com/iqos.ro, Twitter: @iqos_support_ro) sau să ceri asistență la cel mai apropiat magazin IQOS.

Ce este sistemul de auto-curățare a lamelei de încălzire?

Procesul de auto-curățare a lamelei de încălzire este activat automat după fiecare 10 sesiuni continue, când este conectat la alimentare. Acest proces reduce reziduurile de tutun de pe lamelă, făcând procesul de curățare manuală unul simplu și asigurând, în același timp, cea mai bună experiență.
Procesul de auto-curățare al lamelei poate fi activat și prin intermediul aplicației IQOS Connect.

ACEST WEBSITE ESTE DESTINAT PERSOANELOR CU VÂRSTA PESTE 18 ANI, FUMĂTOARE ȘI REZIDENTE ÎN ROMÂNIA. DOREȘTI SĂ CONTINUI?
Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.