ȚI-AI UITAT PAROLA?


Login în contul tău
SAU

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

IQOS 2.4+

Care este diferența dintre IQOS 2.4 și IQOS 2.4 Plus?

IQOS 2.4 Plus are următoarele caracteristici noi:

  • Stiloul IQOS: încărcare mai rapidă (până la 35% mai rapidă)
  • Vibrația stiloului IQOS
  • Încărcător de buzunar mai robust (dispozitiv de blocare îmbunătățit)
  • LED-uri mai luminoase ale stiloului
  • Curățarea automată înlocuiește curățarea manuală

Vibrația stiloului IQOS:

  • Când ții apăsat butonul stiloului, acesta va vibra, iar LED-ul va începe să clipească. Când LED-ul nu mai clipește, asta înseamnă că îți poți începe experiența timp de aproximativ 6 minute sau 14 pufuri, oricare dintre acestea se întâmplă prima.
  • Vibrația și clipirea LED-ului vor reîncepe când mai ai 30 de secunde sau două pufuri.
  • Acest lucru indică faptul că stiloul IQOS se va opri automat. Curățarea automată:
  • Curățarea automată este declanșată automat la fiecare 20 de încărcări, după ce stiloul a terminat procesul de încărcare.
  • În timpul curățării automate vei observa un proces de încărcare mai lung al stiloului (reîncărcare - curățare - reîncărcare) și LED-urile albe pulsând constant.

Cum pot verifica nivelul de încărcare al bateriei?

Poți verifica cu ușurință nivelul de încărcare urmând acești pași simpli:

  1. Apasă butonul ON/OFF timp de o secundă.
  2. LED-urile se vor aprinde și vor indica nivelul de încărcare:
    • 1 LED = nivel redus de încărcare
    • 4 LED-uri = dispozitivul este complet încărcat

Cât durează încărcarea completă a dispozitivului?

Este nevoie de aproximativ 90 de minute pentru a încărca complet încărcătorul portabil IQOS 2.4 Plus de la o priză electrică. Încarcă dispozitivul IQOS 2.4 Plus numai utilizând adaptorul de alimentare AC și cablul USB.

Ar trebui să îmi încarc complet întotdeauna bateria încărcătorului portabil?

Dispozitivul IQOS nu necesită o încărcare completă pentru a funcționa. Însă, dacă încărcătorul portabil este complet încărcat, poți utiliza stiloul de până la 20 de ori.

Cum pot reseta dispozitivul IQOS?

Poți efectua cu ușurință o resetare a dispozitivului IQOS 2.4 Plus apăsând simultan și apoi eliberând butoanele Bluetooth și ON/OFF până când toate LED-urile clipesc scurt.

Ce înseamnă vibrațiile dispozitivului?

Vibrațiile stiloului sunt activate în următoarele situații:

  • Când procesul de încălzire a pornit
  • Când experiența este aproape completă (30 de secunde sau 2 pufuri înainte de final)

Ce înseamnă lumina roșie de pe ”stiloul” meu?

Lumina roșie care clipește sau rămâne constantă poate indica faptul că:

  • Stiloul nu este încărcat
  • Dispozitivul este în afara temperaturii optime de funcționare (10 - 40°C).
  • Ai apăsat butonul stiloului în timpul utilizării
  • Stiloul are o defecțiune
Pentru a rezolva problema, puteți încerca următoarele:
  1. Verifică dacă încărcătorul portabil IQOS 2.4 Plus este pornit și are suficientă baterie. Pune stiloul în încărcătorul portabil și așteaptă până când acesta este complet încărcat (până la 4 minute).
  2. Asigură-te că contactul electric de la baza stiloului este curățat.
  3. Încearcă să resetezi dispozitivul.
Dacă întâmpini probleme în continuare, te rugăm să contactezi Centrul de Asistență clienți 0800030333 (luni - duminică: 08:00 - 22:00), e-mail: contact@iqos.ro, Facebook: https://www.facebook.com/iqos.ro, Twitter: @iqos_support_ro) sau să ceri asistență la cel mai apropiat magazin IQOS.

Ce înseamnă lumina roșie de pe încărcătorul meu portabil?

  1. Lumina roșie de pe încărcătorul portabil IQOS 2.4 Plus indică o defecțiune a stiloului. O lumină roșie care pulsează încet în timpul încărcării înseamnă că bateria stiloului atinge sfârșitul ciclului său de viață.
  2. Indicatorul luminos de jos al bateriei încărcătorului portabil indică o defecțiune a acestuia sau că dispozitivul este în afara temperaturii optime de funcționare (10°C - 40°C).
Încearcă să resetezi dispozitivul și asigură-te că acesta se află în intervalul optim de temperatură.
Dacă întâmpini probleme în continuare, te rugăm să contactezi Centrul de Asistență clienți 0800030333 (luni - duminică: 08:00 - 22:00), e-mail: contact@iqos.ro, Facebook: https://www.facebook.com/iqos.ro, Twitter: @iqos_support_ro) sau să ceri asistență la cel mai apropiat magazin IQOS.

Care este temperatura optimă de funcționare a dispozitivului IQOS?

IQOS 2.4 Plus este proiectat să funcționeze într-un interval larg de temperaturi, dar recomandăm utilizarea între 10° și 40° pentru o experiență optimă.

ACEST WEBSITE ESTE DESTINAT PERSOANELOR CU VÂRSTA PESTE 18 ANI, FUMĂTOARE ȘI REZIDENTE ÎN ROMÂNIA. DOREȘTI SĂ CONTINUI?
Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.