ȚI-AI UITAT PAROLA?


Login în contul tău
SAU

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

COMERCIAL

De unde pot achiziţiona IQOS şi HEETS? Pot achiziţiona IQOS și online?

IQOS este disponibil atât online, în secțiunea SHOP cât și în magazinele IQOS, a căror adresă o poți găsi accesând: https://www.iqos.ro/store/ro/search. De asemenea, în magazinul online IQOS se pot găsi accessorii dar și promoții pentru HEETS.

Unde pot găsi locaţiile care oferă servicii de înlocuire?

Pentru mai multe detalii legate de serviciile şi condiţiile de înlocuire poți contacta gratuit Centrul pentru Asistență Clienţi la numărul 0800030333, zilnic, între orele 08:00 – 22:00.  În momentul apelului este necesar să comunici colegilor noștri codul de identificare a stiloului/încărcătorului afectat (îl poți găsi inscripționat pe componenta respectivă). După apelul tău, în cazul în care va fi necesară înlocuirea sistemului tău IQOS, regăsești aici punctele de asistență: https://www.iqos.ro/store/ro/search.

Unde se află certificatul de garanţie?

Certificatul de garanţie însoţește toate componentele IQOS (cu excepţia dispozitivului de curăţare), iar condiţiile de garanţie sunt menţionate în ghidul utilizatorului care se regaseste in pachet.

Cine/ce este acoperit de garanția internațională IQOS?

Serviciul de asistență specială este aplicabil numai dacă sunt îndeplinite toate cele trei condiții: (i) ești un consumator IQOS adult din UE sau Elveția; (ii) tu și dispozitivul tău IQOS sunteți înregistrați în UE sau în Elveția; și (iii) întâmpini o problemă cu dispozitivul IQOS atunci când călătorești în UE și Elveția, în afara țării în care este înregistrat dispozitivul.

Cât timp durează acoperirea în cadrul garanției internaționale?

Acest serviciu este oferit în perioada de garanție comercială IQOS, valabilă în țara de achiziție.

Cât costă serviciul special de garanție internațională?

Acesta este un serviciu gratuit pus la dispoziția tuturor consumatorilor înregistrați din UE sau Elveția.

Cum funcționează serviciul special de garanție internațională?

Dacă ai nevoie de asistență în străinătate, contactează, gratuit, numărul de Asistență pentru Clienți IQOS, *0080025592559 pentru ajutor. Înainte de a efectua apelul, asigură-te că ai la îndemână adresa temporară completă (de exemplu, numele și adresa hotelului).
Se pot aplica limitări de conectivitate cu unii operatori de telefonie mobilă. În cazul puțin probabil în care se întâmplă acest lucru, ne poți contacta la +41 215 478 888. (pot fi percepute anumite taxe; te rugăm să consulți operatorul tău pentru detalii).

Pot să contactez serviciul de asistență clienți IQOS de la domiciliu pentru a mă ajuta cu înlocuirea?

Serviciul de asistență pentru clienți IQOS de la domiciliu îți va oferi asistență pentru înlocuire atunci când te afli în țara în care este înregistrat dispozitivul tău. Pentru orice problemă legată de dispozitiv sau întrebări în timp ce călătorești în UE sau Elveția, contactează, gratuit, numărul de asistență pentru clienții IQOS: 0080025592559.

Sunt un client înregistrat, dar dispozitivul meu nu este înregistrat. Pot beneficia de asistența IQOS pentru clienți atunci când călătoresc în UE sau Elveția?

Numai utilizatorii de IQOS înregistrați pot beneficia de acest serviciu. Dacă dispozitivul tău nu este înregistrat, agenții noștri de asistență pentru clienți te vor putea ajuta cu înregistrarea dispozitivului înainte de a îți oferi asistență. Îi sfătuim pe clienți să aibă întotdeauna dispozitivele înregistrate în țara de reședință pentru a beneficia de asistență continuă în timpul călătoriei.

Trebuie să returnez dispozitivul defect în cadrul serviciul special de garanție internațională?

În majoritatea cazurilor, vei păstra componenta înlocuită. Excepții pot apărea în anumite jurisdicții de piață, în care ți se va solicita să returnezi componenta înlocuită în momentul livrării componentei noi.

În caz contrar, ce trebuie să fac cu el?

Simbolul de pe dispozitiv sau de pe ambalaj indică faptul că acest produs și componentele sale (inclusiv bateriile) nu trebuie aruncate împreună cu celelalte deșeuri menajere. În schimb, vă revine responsabilitatea de a elimina deșeurile de echipamente prin predarea la un punct de colectare desemnat pentru reciclarea deșeurilor de echipamente electrice și electronice. Printre altele, bateriile uzate pot fi returnate gratuit la punctul de vânzare. Pentru mai multe informații despre locul în care poți preda echipamentul pentru reciclare, te rugăm să contactezi autoritățile locale, serviciul local de colectare a deșeurilor menajere sau magazinul/persoana de unde ai achiziționat dispozitivul.

În ce țări se aplică serviciul special de garanție internațională?

Serviciul de asistență IQOS este disponibil pentru consumatorii adulți IQOS care locuiesc și călătoresc în următoarele țări: Africa de Sud, Andora, Armenia, Bulgaria, Canada, Columbia, Coreea de Sud, Croația, Curaçao, Cipru, Cipru de Nord, Republica Cehă, Danemarca, Republica Dominicană, Elveția, Emiratele Arabe Unite, Franța, Germania, Grecia, Guatemala, Israel, Italia, Insulele Canare, Réunion, Japonia, Kazahstan, Kuweit, Letonia, Lituania, Liban, Malaezia, Mexico, Olanda, Noua Zeelandă, Palestina, Polonia, Portugalia, Regatul Unit, Republica Moldova, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ucraina.

Cât de rapid voi obține un dispozitiv de schimb în cadrul serviciului special de garanție internațională?

Dispozitivul de schimb va fi trimis în decurs de una până la patru zile, în funcție de timpul necesar furnizorului de servicii locale și de locația ta, iar înlocuirea este gratuită pentru clienții înregistrați.

Am încercat să apelez numărul gratuit de asistență pentru clienți IQOS, pentru garanția internațională, dar nu funcționează. De ce? Și ce ar trebui să fac?

Se pot aplica limitări de conectivitate cu unii operatori de telefonie mobilă. În cazul puțin probabil în care se întâmplă acest lucru, ne poți contacta la +41 215 478 888 (pot fi percepute anumite taxe; te rugăm să consulți operatorul tău pentru detalii).

Călătoresc în UE și Elveția și în apropierea hotelului meu există un magazin IQOS. îmi pot înlocui dispozitivul acolo?

Nu. Înlocuirea gratuită oferită în cadrul acestui serviciu va avea loc numai după ce apelezi numărul gratuit de Asistență pentru Clienți IQOS și furnizezi adresa locației tale temporare unde va fi livrat dispozitivul de înlocuire.

Ce versiune de dispozitiv IQOS voi primi ca înlocuitor?

Versiunea de dispozitiv propusă va corespunde versiunii care este disponibilă în țara vizată în momentul solicitării înlocuirii.

Am cumpărat un dispozitiv în timpul unei călătorii în străinătate și acum mă aflu înapoi în țara mea de reședință (UE sau Elveția). Pe cine trebuie să contactez în cazul în care am nevoie de asistență cu dispozitivul meu?

Deoarece nu călătorești, poți apela centrul local de asistență pentru clienți din țara ta de reședință. Te sfătuim să îți inregistrezi dispozitivul înainte de a apela, pentru a beneficia de o asistență continuă și rapidă din partea agenților noștri.

Se mai produce sau vinde sistemul IQOS 2.4?

Nu, IQOS 2.4 nu mai este, in prezent, comercializat.

Pot achiziţiona HEETS la magazinele duty free din aeroporturi?

Da, in magazinul Duty Free din aeroportul Henri Coandă București poți achiziționa atât HEETS, cât și sistemul IQOS.

Pot achiziţiona IQOS din afara României?

În acest moment, HEETS şi IQOS sunt disponibile în mai multe țări. Pentru lista completă a țărilor în care comercializăm produse IQOS te rugăm să contactezi gratuit Centrul pentru Asistență Clienţi la numărul 0800030333, zilnic, între orele 08:00 – 22:00.

Cine fabrică acest produs?

HEETS sunt produse de Philip Morris International în Italia utilizând o unitate de fabricare avansată. „Stiloul” şi Încărcătorul portabil au fost concepute de Philip Morris International în Elveţia şi sunt asamblate de un important producător de piese electronice din Malaezia, folosind componente de înaltă calitate.

Cum pot să recomand altor prieteni/cunoscuți fumători adulți să se înregistreze pe www.IQOS.ro pentru a putea achiziționa, la rândul lor, sistemul IQOS împreună cu HEETS?

După înregistrarea ta și a dispozitivului tău pe www.IQOS.ro, poți recomanda IQOS prietenilor tăi fumători adulți accesând IQOS Club.

Cum folosesc un cod promoțional?

În cazul în care ai un cod promoțional, te rugăm să îl introduci în momentul în care plasezi o comandă. Codul trebuie introdus în primul pas al comenzii, înainte de a trece la confirmarea datelor de livrare. Acesta trebuie introdus în câmpul “Ai un cod promoțional? Apasă aici pentru a-l folosi”. Un cod promoțional poate fi folosit o singură dată/utilizator înregistrat. În cazul în care încerci folosirea repetată a aceluiași cod promoțional sau folosirea unui cod promoțional ce nu este aferent produselor adăugate în coșul de cumpărături, vei primi un mesaj de eroare.

ACEST WEBSITE ESTE DESTINAT PERSOANELOR CU VÂRSTA PESTE 18 ANI, FUMĂTOARE ȘI REZIDENTE ÎN ROMÂNIA. DOREȘTI SĂ CONTINUI?
Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.