ȚI-AI UITAT PAROLA?


Login în contul tău
SAU

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

COMENZI ȘI INFORMAȚII COMERCIALE

Am observat că dispozitivele IQOS, accesoriile și rezervele de tutun HEETS provin din țări cu cazuri raportate de COVID-19, cum ar fi China și Italia. Există riscuri mai mari de a mă îmbolnăvi din această cauză?

Conform autorităților din domeniu, cum ar fi Organizația Mondiala a Sănătății și Administrația pentru Alimente și Medicamente din Statele Unite ale Americii, nu există dovezi care să susțină transmisia virusului prin bunuri importate.
Surse:
Organizația Mondială a Sănătății (https://www.who.int/news-room/q-a-detail/qa-Coronaviruses)
Administrația pentru Alimente și Medicamente din SUA (https://www.fda.gov/emergency-preparedness-and-response/coronavirus-disease-2019-covid-19/coronavirus-disease-2019-covid-19-frequently-asked-questions)

Cum îmi pot înlocui dispozitivul în această perioadă?

Chiar dacă magazinele IQOS sunt închise pentru o perioadă nedeterminată de timp, poți folosi una dintre modalitățile online de înlocuire și poți alege ca primirea noului dispozitiv să fie făcută direct prin curier, fără a fi necesar să te deplasezi.

Poți accesa procesul de ”Depanare online” (secțiunea ”Dispozitivele mele” din contul tău de utilizator -> apasă butonul ”GESTIONEAZĂ” din dreptul dispozitivului stricat și apoi click pe ”Dispozitivul meu are o problemă”). Mai multe detalii găsești aici: https://www.iqos.ro/garantie-iqos

Poți accesa IQOS Connect, introduci detaliile contului tău de utilizator, selectezi dispozitivul pe care vrei să îl asociezi și urmărești instrucțiunile de pe ecran pentru a-l asocia. Odată asociat, poți folosi funcția ”Depanare” pentru a identifica dacă dispozitivul tău are o problemă care necesită înlocuire. Mai multe detalii găsești aici: https://www.iqos.ro/garantie-iqos.

Alternativ, experții noștri IQOS sunt disponibil atât online (zilnic, între orele 8-22), prin funcția Live Chat, cât și telefonic, la ”Centrul de asistență clienți” (zilnic, între 8-22). Apelează 0800030333, iar apelul tău va fi preluat în cel mai scurt timp.

Pentru mai multe detalii legate de înlocuirea dispozitivului tău, garanția produsului sau alte servicii de asistență, accesează pagina https://www.iqos.ro/garantie-iqos

De unde pot achiziționa HEETS în această perioadă?

Îți recomandăm achizițiile online, din secțiunea de SHOP, unde livrarea este gratuită pentru comenzile de HEETS și dispozitive. De asemenea, recomandăm utilizarea plății cu cardul pentru a reduce contactul cu alte persoane la minim; coletul va fi adus la ușa ta de către un curier.

Pentru alte variante de achiziție HEETS, poți găsi punctele fizice aici: https://www.iqos.ro/store/ro/search. Nu uita, însă, că magazinele IQOS sunt închise pentru o perioadă nedeterminată de timp.

Pot testa în continuare dispozitivul IQOS?

Chiar și în această perioadă poți testa gratuit dispozitivul IQOS pentru 21 de zile. Trebuie doar să intri la https://www.iqos.ro/incearca-iqos sau să accesezi butonul ”ÎNCEARCĂ” din meniul principal al website-ului. Completezi formularul cu datele tale personale (durează câteva secunde), iar un reprezentant IQOS te va contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili împreună detaliile.

Vei primi acasă un dispozitiv nou, sigilat și vei fi prima persoană care atinge dispozitivul IQOS.

Am o problemă în IQOS Club, unde pot să vă contactez?

Pentru orice fel de probleme, îți stăm la dispoziție online, prin următoarele metode:

Alternativ, ne poți contacta telefonic, la ”Serviciul de asistență clienți”: 0800030333 (zilnic, 8-22), iar unul dintre colegii noștri îți va prelua apelul în cel mai scurt timp pentru a te ajuta cu rezolvarea oricărei probleme.

Dacă am și alte întrebări, pe cine ar trebui să contactez?

Pentru orice asistență îți stăm la dispoziție online, prin următoarele metode:

Alternativ, ne poți contacta telefonic, la ”Serviciul de asistență clienți”: 0800030333 (zilnic, 8-22), iar unul dintre colegii noștri îți va prelua apelul în cel mai scurt timp.

ACEST WEBSITE ESTE DESTINAT PERSOANELOR CU VÂRSTA PESTE 18 ANI, FUMĂTOARE ȘI REZIDENTE ÎN ROMÂNIA. DOREȘTI SĂ CONTINUI?
Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.