ȚI-AI UITAT PAROLA?


Login în contul tău
SAU

Dispozitivul tău s-a stricat?
Folosește una dintre modalitățile de înlocuire de mai jos.

Man Holding IQOS 3 DUO White

Depanare online

Intră în secțiunea ”Dispozitivele mele” din contul tău de utilizator, apasă pe butonul ”GESTIONEAZĂ” din dreptul dispozitivului stricat și apoi click pe ”Dispozitivul meu are o problemă”.

Urmărește instrucțiunile de pe ecran și înlocuieste dispozitivul*.

IQOS 3 DUO Gold with Charger

IQOS Connect

Accesează IQOS Connect, loghează-te cu detaliile contului tău de utilizator, selectează dispozitivul pe care vrei să-l asociezi și urmărește instrucțiunile de pe ecran pentru a-l asocia.

Odată asociat, folosește funcția Depanare pentru a identifica dacă dispozitivul tău are o problemă care necesită înlocuire și a-l înlocui*.

IQOS Qoach Headset

LiveChat

Experții noștri IQOS sunt online zilnic, între orele 8-22, pentru a te ajuta.

Începe discuția cu unul dintre experții IQOS, identificați împreuna problema dispozitivului, iar acesta va plasa comanda de înlocuire pentru tine*.

Man Holding IQOS 3 DUO White

Centrul de Asistență Clienți

Poți suna la Centrul de Asistență Clienți IQOS zilnic, între orele 8-22, și experții noștri IQOS te vor ajuta să remediezi problemele întâmpinate.

Apelează 08000303333, iar unul dintre experții noștri IQOS va prelua apelul în cel mai scurt timp.

După plasarea unei comenzi de înlocuire, ai posibilitatea de a alege din următoarele metode de livrare: curier sau ridicare personală din punctele de înlocuire: magazine IQOS, insule IQOS și locațiile partenere OMV/Petrom.

SERVICE POINT OMV/PETROM

Pentru a intra in posesia noului dispozitiv, va trebui să prezinți codul unic primit prin SMS sau e-mail personalului din locație.
De asemenea, va trebui să înapoiezi și dispozitivul defect.
Selectează filtrul ÎNLOCUIRE în harta de mai jos și găsește locațiile din apropiere deschise zilnic 24/7.

INSULE IQOS

Pentru a intra in posesia noului dispozitiv, va trebui să prezinți codul unic primit prin SMS sau e-mail personalului din locație.
De asemenea, va trebui să înapoiezi și dispozitivul defect.
Selectează filtrul ÎNLOCUIRE în harta de mai jos și găsește locațiile din apropiere.
Insulele IQOS sunt deschise în funcție de programul centrului comercial/magazinului.

MAGAZINE IQOS

Dacă nu ai o comandă de înlocuire și un cod unic, în magazinele IQOS poți merge direct, iar personalul din magazin va face diagnosticarea și va plasa comanda, iar tu îți ridici noul dispozitiv pe loc.
De asemenea, va trebui să înapoiezi și dispozitivul defect.
Selectează filtrul ÎNLOCUIRE în harta de mai jos și găsește locațiile din apropiere.

Află mai multe informații despre garanția dispozitivelor IQOS, despre cum se folosesc corect dispozitivele IQOS sau află răspunsurile la întrebările frecvente despre IQOS din secțiunile de mai jos.

IQOS 3 DUO Gold with Charger

Garanția dispozitivelor IQOS

Aici poți afla informațiile generale despre garanția dispozitivelor IQOS și in ce condiții se aplică, cât și scurte tips & tricks despre cum să utilizezi corect dispozitivul tău.

Man Holding IQOS 3 DUO White

Asistență

Aici găsești informațiile generale pentru fiecare dispozitiv cât și scurte tutoriale pentru a utiliza, încărca și curăța corect dispozitivul tău IQOS.

IQOS 3 DUO Gold with Charger

Întrebări frecvente

Am identificat cele mai frecvente întrebări despre IQOS, iar aici poți găsi rapid răspunsul la acestea.

*Conform condițiilor prezentate în certificatul de garanție primit la momentul achiziției dispozitivului.

ACEST WEBSITE ESTE DESTINAT PERSOANELOR CU VÂRSTA PESTE 18 ANI, FUMĂTOARE ȘI REZIDENTE ÎN ROMÂNIA. DOREȘTI SĂ CONTINUI?
Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.