Depanarea dispozitivului tău IQOS 3 Multi
Dacă întâmpini o problemă cu dispozitivul tău IQOS 3 MULTI, primul pas este să verifici dacă este încărcat.

Cum verifici dacă dispozitivul tău IQOS 3 MULTI este încărcat:
Apasă butonul de pe dispozitivul tău IQOS 3 MULTI; LED-urile ce indică starea bateriei (în partea inferioară a dispozitivului) ar trebui să se aprindă. Dacă nu se aprind, ține apăsat butonul timp de 4 secunde, până când se aprinde un LED. LED-urile ce indică starea bateriei ar trebui să rămână aprinse de îndată ce apeși din nou butonul.
Dacă nu vezi LED-urile, încarcă dispozitivul tău IQOS 3 MULTI închizând capacul și folosind Adaptorul și cablul IQOS AC originale timp de minim 20 de minute*. Îți recomandăm să încarci complet dispozitivul tău IQOS 3 MULTI. Această operațiune poate dura maxim 75 de minute. De îndată ce este încărcat complet, LED-urile ce indică starea bateriei se vor stinge.
* Reține faptul că este posibil ca porturile USB ale laptopului să nu aibă suficientă putere să încarce dispozitivul. Recomandăm utilizarea unei prize electrice.
Resetarea dispozitivului tău IQOS 3 MULTI

Dacă dispozitivul tău IQOS 3 MULTI este încărcat dar nu funcționează, următorul pas este resetarea dispozitivului IQOS 3 MULTI.
Ține apăsat butonul de pe dispozitivul tău IQOS timp de aproximativ 10 secunde. După stingerea LED-urilor, ține apăsat butonul încă 2 secunde. La eliberarea butonului vei vedea că toate LED-urile se aprind și se sting intermitent, emițând o lumină albă.
Curățarea dispozitivului tău IQOS 3 MULTI poate rezolva mai multe probleme cu care te poți confrunta

Întâmpini dificultăți cu rezervele de tutun HEETS în timp ce folosești dispozitivul IQOS 3 MULTI? Sunt mari șanse ca aceste probleme să se rezolve utilizând peria pentru curățare și bețișoarele de curățat IQOS.
Curățarea periodică a dispozitivului tău IQOS 3 MULTI, cu uneltele potrivite poate rezolva unele probleme pe care le poți avea cu dispozitivul tău IQOS 3 MULTI.
Dispozitivul tău IQOS 3 MULTI nu pornește?

Dacă dispozitivul tău IQOS 3 MULTI nu pornește, uneori cauza poate fi tutunul rămas în interior. Trebuie doar să scoți căpăcelul și să cureți suprafața de lângă lamela de încălzire, precum și interiorul capacului, cu un beţişor de curăţat IQOS.
Probleme de temperatură IQOS 3 MULTI

Pe dispozitivul tău IQOS 3 MULTI se aprinde intermitent un LED roșu sau un LED alb se aprinde de două ori?
Cauza poate fi faptul că dispozitivul tău IQOS 3 MULTI este prea rece sau prea fierbinte. IQOS 3 MULTI funcționează într-un interval de temperatură între 0° și 50° C. Dacă temperatura ambientală este scăzută, încearcă să încălzești dispozitivul în mână cel puțin un minut. Dacă este prea ridicată, ia-l cu tine într-un loc mai răcoros și ar trebui să funcționeze din nou de îndată ce se răcește.
Dispozitivul tău IQOS 3 MULTI are lamela ruptă sau alte defecțiuni fizice?

Verifică dacă dispozitivul tău IQOS 3 MULTI are lamela ruptă sau alte defecțiuni fizice. Dacă așa este, ne pare rău. Te rugăm să contactezi Centrul de Asistență Clienți și te vom asista în remedierea acestei probleme.
Uneori, curățarea dispozitivului tău IQOS 3 MULTI poate afecta lamela din interiorul dispozitivului tău IQOS. Ai grijă să nu apeși asupra lamelei când cureți dispozitivul tău IQOS 3 MULTI. De asemenea, asigură-te că nu rotești rezerva de tutun HEETS în timp ce aceasta se află în holder („stilou”). Această mișcare poate afecta lamela de încălzire și îți poate întrerupe experiența IQOS.
Pentru mai multe informații, consultă Ghidul Utilizatorului IQOS 3 MULTI

Descarcă manualul de utilizare IQOS 3 MULTI de aici.
Află mai multe despre IQOS 3 MULTI

Ai nevoie de asistență în utilizarea dispozitivului tău IQOS? Niște recomandări te-ar ajuta? Află mai multe despre cum să folosești, cureți și să îți încarci dispozitivul tău IQOS 3 MULTI și găsește recomandări rapide aici.
Mai ai întrebări?
Suntem aici pentru tine
Asistență în timp real
Discută cu experții noștri în timp real, pe chat. Apasă pe "Live Chat" și începe conversația!
Program: zilnic, între 08:00 - 22:00
Trimite-ne un mesaj pe Facebook
Discută cu unul dintre experții noștri prin Facebook Messenger.
Program: zilnic, între 08:00 - 22:00
Vezi întrebările frecvente
Găsește răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre produsele noastre.
Trimite-ne un email
Trimite un mesaj pe email și facem tot posibilul să îți răspundem în cel mai scurt timp.
Program: zilnic, între 08:00 - 22:00
Contactează-ne telefonic
Nu ai găsit încă răspunsul la întrebarea ta? Contactează-ne telefonic!
Program: zilnic, între 08:00 - 22:00
0800030333