ȚI-AI UITAT PAROLA?

Login în contul tău
SAU





Depanarea dispozitivului tău IQOS 3 DUO

Înapoi

Dacă întâmpini o problemă cu dispozitivul tău IQOS 3, primul pas este să verifici dacă este încărcat.

Cum verifici dacă dispozitivul tău IQOS 3 este încărcat:

Verifică dacă încărcătorul portabil IQOS este pornit, apăsând butonul încărcătorului portabil timp de o secundă. LED-urile trebuie să se aprindă. Dacă nu se aprind, ține apăsat butonul timp de 4 secunde.

Dacă nu vezi LED-urile, încarcă încărcătorul portabil folosind Adaptorul și Cablul IQOS AC* originale.

Pentru a afla dacă holder-ul („stiloul”) tău IQOS este încărcat, apasă butonul încărcătorului tău portabil (în timp ce „stiloul” tău este înăuntru) și, dacă LED-ul rotund din partea superioară a încărcătorului portabil este aprins, înseamnă că holder-ul („stiloul”) este gata de utilizare. Dacă luminează intermitent înseamnă că se încarcă. Alternativ, îndepărtează holder-ul („stiloul”) și verifică dacă ledul este aprins. Dacă este, atunci „stiloul” tău este încărcat și gata de utilizare.

*Reține faptul că este posibil ca porturile USB ale laptopului să nu aibă suficientă putere să încarce încărcătorul tău portabil. Recomandăm utilizarea unei prize electrice.

Cum să încarci dispozitivul IQOS 3

Resetarea Dispozitivului tău IQOS 3

Dacă dispozitivul tău IQOS 3 este încărcat dar nu funcționează, următorul pas este resetarea dispozitivului IQOS 3.

Ține apăsat butonul încărcătorului timp de aproximativ 10 secunde. După stingerea LED-urilor, ține apăsat butonul încă 2 secunde. La eliberarea butonului vei vedea că toate LED-urile se aprind și se sting intermitent, emițând o lumină albă.

Curățarea dispozitivului tău IQOS 3 poate rezolva mai multe probleme cu care te poți confrunta

Întâmpini dificultăți cu rezervele de tutun HEETS în timp ce folosești dispozitivul IQOS 3? Sunt mari șanse ca aceste probleme să se rezolve utilizând peria pentru curățare și bețișoarele de curățat IQOS.

Curățarea periodică a dispozitivului tău IQOS 3, cu uneltele potrivite poate rezolva unele probleme pe care le poți avea cu dispozitivul tău IQOS 3.

Curățare

Holder-ul („stiloul”) tău IQOS 3 nu se încarcă?

Dacă holder-ul („stiloul”) tău IQOS 3 nu se încarcă în mod corespunzător, este posibil să fie necesară curățarea conectorilor. Trebuie doar să cureți conectorii „stiloului” tău IQOS și încărcătorului portabil IQOS cu bețișoarele de curățat IQOS.

Probleme de temperatură IQOS 3

Pe încărcătorul tău portabil IQOS 3 se aprinde un LED roșu? LED-ul ce indică starea bateriei se aprinde intermitent de două ori când îl apeși?

Cauza poate fi faptul că dispozitivul tău IQOS este prea rece sau prea fierbinte. IQOS 3 funcționează într-un interval de temperaturi între 0° și 50° C. Dacă temperatura ambientală este scăzută, încearcă să încălzești „stiloul” IQOS 3 în mână cel puțin un minut. Dacă este prea ridicată, ia-l cu tine într-un loc mai răcoros și ar trebui să funcționeze din nou de îndată ce se răcește.

Dispozitivul tău IQOS 3 are lamela ruptă sau alte defecțiuni fizice?

Verifică pentru a descoperi dacă dispozitivul tău IQOS 3 are lamela ruptă sau alte defecțiuni fizice. Dacă este așa, ne pare rău. Te rugăm să contactezi Centrul de Asistență Clienți și te vom asista în remedierea acestei probleme.

Uneori, curățarea holder-ului („stiloului”) IQOS 3 poate afecta lamela din interiorul holder-ului („stiloului”) tău IQOS 3. Ai grijă să nu apeși asupra lamelei când cureți holder-ul („stiloul”) tău IQOS 3. De asemenea, asigură-te că nu rotești rezerva de tutun HEETS în timp ce aceasta se află în „stilou”. Această mișcare poate afecta lamela de încălzire și îți poate întrerupe experiența IQOS.

Contactează-ne

Pentru mai multe informații, consultă Ghidul Utilizatorului IQOS 3

Descarcă manualul de utilizare IQOS 3 de aici.

Ghidul Utilizatorului IQOS 3

Află mai multe despre IQOS 3

Ai nevoie de asistență în utilizarea dispozitivului tău IQOS? Niște recomandări te-ar ajuta? Află mai multe despre cum să folosești, cureți și să îți încarci dispozitivul tău IQOS 3 și găsește recomandări rapide aici.

Află mai multe

Produs adăugat în coș

Nu ai niciun produs în coș

Află ce model IQOS ți se potrivește

Compară

Introdu data nașterii pentru a confirma că ești un utilizator adult (peste 18 ani), fumător, rezident în România.

CONFIRMĂ

Trebuie să ai peste 18 ani pentru a accesa acest website.

IQOS.RO este un website operat de Philip Morris Trading S.R.L. Poți accesa acest site numai dacă ai peste 18 ani, ești fumător și rezident în România. Aici vei putea afla mai multe despre elementele și caracteristicile produsului IQOS și, de asemenea, vei putea cumpăra sistemul IQOS, componente ale acestuia și HEETS, pentru a fi utilizate exclusiv cu IQOS. Produsele noastre nu sunt o alternativă la renunțarea la fumat și nu au fost create ca soluție care să faciliteze renunțarea la fumat. IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care creează dependență și este destinat fumătorilor adulți. Vizitează secțiunea ”IMPORTANT” pentru mai multe detalii.